16 kwietnia 2019

WIELKANOCNY KRÓLIK W ZŁOCIE



Hej,

Na dziś przygotowałam inspirację związaną ze Świętami Wielkanocnymi. Chcę wam pokazać mojego królika w nietypowej odsłonie. Skusiłam się na trochę złoceń oraz metalowe dodatki!

zapraszam!

Jak już wspomniałam - nie znajdziecie tutaj pastelowych kolorów i kwiatków. zamiast tego proponuję czarny drucik oraz dodatki od Tima Holtza.  Bazę w kształcie królika pokryłam dokładnie białym gesso 13arts i dodałam wzór za pomocą maski. Bardzo lubię te zestawy, w których mozna znaleźć po trzy mniejsze szablony mające naprawdę fantastyczne wzory!








Co powiecie na taką odsłonę wielkanocnej ozdoby?


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
magical shaker Lindy's Stamp Gang Frozen Jack Frost
mgiełka Lindy's Stamp Gang  Frozen Jack Frost
magical powders Lindy's Stamp Gang zestaw Drink Me Silly 
magical powders Lindy's Stamp Gang zestaw Nantucket Pearls
magical powders Lindy's Stamp Gang  zestaw Drop Dead Diva
gesso czarne 13arts
pasta modelująca 13arts
tusz akrylowy 13arts
białe gesso 13arts

INNE:
pędzle płaskie
maska Tim Holtz set 12
plakietki z numerkami Tim Holtz
Klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: