11 kwietnia 2019

SIELSKIE KARTKI


Hej, 

Na dziś przygotowałam prace w rustykalnym klimacie. Wykonałam dwie warstwowe kartki wykorzystując jedną z nowych kolekcji od Primy Marketing. Pojawiły się równiez papierowe kwiatki, których nie uzywałam przez baardzo długi czas! 

zapraszam dalej.

Wykonanie tych kartek było naprawdę łatwe. Muszę przyznać, ze zakochałam sie w sielskiej kolekcji Spring Farmhouse od Primy Marketing - idealne połączenie wiosny i wiejskiego klimatu! Chciałam, aby obie były do siebie bardzo podobne, więc wykorzystałam te same papiery bazowe i motyw z motylami.


W sklepie znajdziecie szeroki wybór pięknych wstążek w różnych rozmiarach i ciekawych wzorach, które dodadzą uroku niejednej pracy.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Prima Marketing - Spring Farmhouse

INNE:
nozyczki
Klej Tacky Glue
wstążka
kwiaty Prima Marketing

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!






Brak komentarzy: