16 marca 2018

ŚWIĄTECZNA DEKORACJA


Hej,
Dalszy ciąg moich wielkanocnych mediowych inspiracji. Do wykonania tej wykorzystałam kacze wydmuszki. Myślę, że idealnie nada się jako dekoracja świątecznego stołu.
Zapraszam!
A tak wygląda całość:


Bazą tej ozdoby jest tekturowe pudełko - trochę mnie poniosło z ozdabianiem go i wyszła dekoracja w dość dużych rozmiarach. el medium oraz dodałam pastę gruboziarnistą. Całość dokładnie pokryłam białym gesso 13arts oraz dodałam pastę gruboziarnistą. Następnie pokolorowałam ją matowymi pigmentami w proszku z zestawu Tres Chic od Lindy's Stamp Gang.


Wszystkie dodatki przykleiłam za pomocą gel medium. O wiele łatwiej ułożyć kompozycję robiąc to w ten sposób, ponieważ jest dużo czasu zanim medium całkowicie wyschnie i sklei elementy.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
gesso białe 13arts
magicals Tres Chic Lindy's Stamp Gang
gel medium  Amsterdam

INNE:
klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: