23 marca 2018

MEDIOWE JAJKO


Witam serdecznie!
Dziś przychodzę do Was z kolejną ozdobą na zbiżające się święta Wielkanocne. Tym razem będzie to zmediowane jajko.
Zapraszam!


Jajko pokryłam białym gesso i następnie pastą strukturalną ze zmielonym pumeksem Amsterdam Pumice Middle Medium. Po wyschnięciu popsikałam mgiełkami zaczynając od najjaśniejszego koloru. Wykorzystałam do tego Starburst Golden Sleigh Bells, Flat Fabios Merry Go Round Green, Starburst Cathedral Pines Green.


Kwiaty Honey Paper Blooms również pokryłam białym gesso i popsikałam mgiełką Starburst Golden Sleigh Bells. Pod kompozycję dodałam sizal i gazę. Mocowanie to metalowy ćwiek Idea-Ology Ring Fasternes.


Całość wykończyłam tuszami akrylowymi SPLASH Black oraz White

WYKORZYSTANE MATERIAŁY

MEDIA

Mgiełka Starburst Cathedral Pines Green
Mgiełka Starburst Golden Sleigh Bells
Mgiełka Flat Fabios Merry Go Round Green
Pasta Amsterdam Pumice Middle Medium
Gesso białe-grunt akrylowy
Tusz akrylowy SPLASH Black
Tusz akrylowy SPLASH White

DODATKI

Kwiaty Kaisercraft Honey Paper Blooms
Ćwieki Idea-Ology Ring Fasternes


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!


Brak komentarzy: