25 kwietnia 2017

PRZEPIŚNIK

Witam Was serdecznie!

Dzisiaj chciałam pokazać Wam bardzo klimatyczny i skromny przepiśnik.

Ciekawi? Zapraszam dalej!


W pracy nad przepiśnikiem posłużyłam się kolekcją Blue Fern Studios Serendipity. A konkretnie tymi trzema papierami: Anticipation, Fascination oraz Contemplation. Papiery do bazy przepiśnika przyklejałam klejem Quick-Drying Tacky Glue.




Na zewnętrzne strony okładek wykorzystałam arkusz Contemplation. Brzegi papieru postarzałam za pomocą Idea-Ology Paper Distresser

Na froncie okładki odbiłam stempel Texture Clear Stamp Sketchy mini tuszem Distress Clear do Embossingu, posypałam pudrem Silver Pearl i następnie stopiłam go nagrzewnicą. W ten sam sposób ozdobiłam ramkę z tekturki, pod którą umieściłam dopasowany kawałek papieru z arkusza Anticipation oraz dodałam sizal. 

Metalową łyżeczkę i mikrokulki przykleiłam za pomocą Glossy Accents. Ozdobę okładki stanowi również wstążka VintageWrinkled Pink. Całość na koniec pochlapałam czarnym tuszem akrylowym Splash. Więcej kolorów tuszy Splash znajdziecie tutaj.


Wewnętrzne strony okładek okleiłam arkuszem Fascination. Brzegi również postarzyłam Idea-Ology Paper Distresser. Ozdobne zakładki wycięłam z arkusza Anticipation, brzegi potuszowałam mini tuszem Distress Walnut Stain.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
Kolekcja Blue Fern Studios Serendipity

NARZĘDZIA
postarzacz papieru Idea-OlogyPaper Distresser

STEMPLE

KLEJENIE
klej szybkoschnący Quick-DryingTacky Glue
medium szkliwiące Glossy Accents

MEDIA
puder do embossingu Silver Pearl
mini tusz Distress Clear do Embossingu
mini tusz Distress WalnutStain
tusz akrylowy SPLASH czarny

DODATKI


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że mój przepisnik Wam się spodobał .

Pozdrawiam serdecznie!!!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Wow superowy !!

WuWu pisze...

Serendipity i Tranquility to kolekcje, które już od dłuższego czasu za mną chodzą. Marzy mi się taki album:-) Przepiśnik cudowny, dla romantycznej pani domu:-)