13 kwietnia 2017

DZIEŃ KSIĄŻKI - LO

Cześć!

Z okazji Światowego Dnia Książki przygotowałam LO ze zdjęciem z książką. Uwielbiam czytać książki i zazwyczaj zawsze mam jakąś pod ręką :)

Zapraszam do oglądania :)



O czytaniu książek napisano wiele złotych myśli. Jeden z moich ulubionych to "Kto czyta książki, ten żyje dwa razy". Powiedziałabym, że po wielokroć więcej i to w różnych światach. Dlatego swoje LO oprawiłam w kolekcje Hanami Garden. Dla mnie Japonia to kraj jak z bajki. A skoro książki przenoszą mnie do innych światów, realnych albo nie, to czyż japońska oprawa nie jest idealna na takie LO?

Bazą LO jest papier Sakura, który przycięłam i nałożyłam na arkusz Mokuren. Wszystko oczywiście kleiłam na taśmy 3D 1mm i 2 mm.


Te same papiery wykorzystałam do zbudowania oprawy zdjęcia. Dodatkowo z papieru Hoshi wycięłam jeden z borderów w fale, a z papieru Sakura kwiatki.

Niektóre kawałki wycięłam dziurkaczami Around the Page Cherished i Embordiery. Środek większego parasola spięłam perłowym ćwiekiem, pod który podłożyłam rozetkę z zestawu ćwieków Idea-Ology Fluted Fasteners with Washers.



Książki to drzwi do innego świata. Stąd też w pracy znalazł się medalion z napisem World z zestawu Idea-Ology Metal Typed Token oraz kluczyk z zestawu Idea-Ology Silver Keys.



W zestawie naklejek Out of the blue znajduje się myśl o bajkach. Idealnie pasuje ona do prac związanych z książkami. Obecnie na sklepowych półkach znajdziecie angielską wersję tych naklejek.


Z papieru Sora wycięłam lecące żurawie. Z zestawu Hanami Garden Die-cut dołożyłam chmurkę. Z niech pochodzą także parasole użyte przy zdjęciu.


Na pracy nie mogło oczywiście zabraknąć perełek w płynie. Użyłam kolorów Bisque, White i Gold. Dodatkowo tuszem Scattared Straw odbiłam małe kwiatki, a Pumice Stone plamki. Dodałam jeszcze kleksy z mgiełki Perfect Pearls Pewter.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja - Hanami Garden
Sakura
Mokuren
Sora
Hoshi

DODATKI:
elementy kartonowe Hanami Garden Die-cut
zestaw kluczy Idea-Ology Silver Keys
zestaw medalionów Idea-Ology Metal Typed Token
zestaw ćwieków Idea-Ology Fluted Fasteners with Washers

NARZĘDZIA:
dziurkacz Around the Page Cherished
dziurkacz Embordiery

MEDIA:
perły w płynie Bisque
perły w płynie Gold
tusz Scattared Straw
tusz Pumice Stone
mgiełka Perfect Pearls Pewter

KLEJENIE:
taśmy 3D 1mm i 2 mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Robiąc to LO myślałam o książkach, które przeczytałam i chętnie bym zobrazowała w pracach. Też macie czasem ochotę zrobić pracę o konkretnej książce, filmie albo piosence?

Pozdrawiam!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: