14 grudnia 2014

Grudniownik na grudniowe wyzwanie

 Połowa grudnia za pasem, a mój grudniownik dopiero teraz miał ochotę pozować do zdjęć. Do jego stworzenia wykorzystałam kolekcję Christmas Cottage Teresy Collins. Dzięki temu, że papiery te są bardzo grube, karty wewnątrz docięłam tylko z papierów. To zaś pozwoliło mi na uzyskanie dwóch stron na jeden dzień grudniownika. Dodatkowo kolekcja ta ma przepiękne, świąteczne kolory w spokojnej tonacji. Zatem mój grudniownik pisany jest świętami.








Materiały:

papiery z kolekcji Christmas Cottage Teresy Collins
zawieszka z kolekcji Idea-Ology TimaHoltza
dziurkacz Beaded Ruffle
tekturowe dodatki Maya Road
brokat w kleju Platinum
białe perły w płynie
distress Antique Lien
Perfect Pearls Mist Heirloom Gold

pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: