4 listopada 2014

"Męski" ślub :-)

 Witajcie wtorkowo :-)

Czy męska kolekcja nadaje się do tematyki ślubnej? Sprawdźcie sami!


Bazą tej ślubnej kartki są arkusze Powerful i Gallant z kolekcji Mister Fox. Mimo, że kolory są stonowane, myślę, że idealnie nadają się na elegancką kartkę :-)


Na kwiatowym tle umieściłam kawałek jutowego papieru, a na nim ramkę, którą zrobiłam poprzez wycięcie części z napisem z arkusza tagów Tumeric a kolekcji Honey Chai. Wewnątrz nakleiłam napis z tekturki i dodałam kilka kwiatów, które ozdobiłam dodatkowo brokatem Diamond:


 Na koniec dodałam kawałek pięknej gipiury:


I jak Wam się podoba?


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Szaneta pisze...

Swietna ta kartka!!

Miriamart pisze...

Wspaniała praca. Bardzo efektowna :)