11 listopada 2014

Carpe Diem

Witajcie w ten piękny, listopadowy wtorek :-)

Pogoda jak na listopad niesamowicie słoneczna, więc optymistyczny temat pracy sam się nasuwa :-) I taki właśnie optymistyczny layout mam dzisiaj dla Was:


Scrap powstał na bazie produktów Primy. Uwielbiam motyw desek na papierach - dlatego też od razu sięgnęłam po arkusz Boussole z kolekcji Cartographer jako tło. Popsikałam go kilkoma mgiełkami, a następnie użyłam maski, by dodać piękne zawijasy - niezastąpiony okazał się tutaj biały pisak żelowy Inkssentials. Dwukrotne pociągnięcie zostawiło wyraźny wzór na drewnianym tle.


W ten sam sposób ozdobiłam fragment z tytułem, na którym umieściłam kwiaty z zestawu Stationer's Desk: Rewrite oraz motyla z arkusza Spread Your Wings z kolekcji Forever Green. Z tego arkusza pochodzą też pozostałe motyle, a jeśli dobrze się przyjrzycie, zobaczycie na nim cienką ramkę - ją też wycięłam i użyłam jako obramowania mojego scrapa:


Pod zdjęciem zaś umieściłam warstwowo etykiety wycięte z arkusza Cartographer: Carte, dodając pomiędzy warstwami kwiaty z zestawu Cigar Box Secrets: Afficionado.


Rolę journalingu pełni napis z zestawu stempli Art of Life Kaisercrafta:


Życząc Wam miłego świętowania, żegnam się do następnego razu :-)



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: