30 września 2014

Wyzwanie # 56 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie wtorkowo :-)

Prace w męskim klimacie/temacie stanowią wyzwanie chyba dla wszystkich scrapperek ;-) Nawet będąc jedyną - jak ja - kobietą w domu ciężko stworzyć coś, co dedykowane jest panom. Dlatego lubię podejmować wyzwania, które mnie do tego "zmuszają". I tak na nasze najnowsze wyzwanie przygotowałam męski (?) notesik:


Jak zwykle, zaczęłam od oklejenia brzegów kartoników na okładki taśmą washi - tym razem z pięknym ręcznym pismem. Na sprężynie zawiązałam sznureczek z zawieszką i guzikiem, dla ozdoby :-)


Okładki ozdobiłam papierami i dodatkami z kolekcji Holmes in Love od UHK oraz jutowym panelem, który przeszyłam czarną nitką - bo jak pamiętacie, obowiązkowy w pracy jest czarny element. Możecie też zobaczyć metalową strzałkę od Tima Holtza - świetne są jako ozdoba w męskich pracach! U mnie czarne są jeszcze ćwieki, kawałki taśmy i śmieszne wąsiki z wykrojnika:


 Okładki ozdobiłam również od wewnętrznej strony, naklejając die-cuty z zestawu Miss Empire:



Wszystkim Chłopakom dużym i małym - wszystkiego najlepszego! :-))

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: