16 września 2014

Urodziny, imieniny....

Witajcie wtorkowo :-)

Kartki z okazji urodzin i imienin są najpopularniejsze zaraz po ślubnych. Warto uczcić czyjeś święto, wręczając mu własnoręcznie wykonane kartki :-) Ja swoje zrobiłam na bazie pięknych papierów Graphic 45 z kolekcji Botanical Tea:


Tło kartki imieninowej stanowi arkusz Herbal Infusion - obie jego strony. Wycięłam ozdobny border dziurkaczem Beaded Arcs, a jego górną krawędź zamaskowałam bilecikiem z arkusza Kaisercraft Limelight Today. Następnie ułożyłam kompozycję kwiatową z różyczek wyciętych z arkusza Flora, mini różyczek i kwiatuszka z zestawu Mini Canterbury Roses Lime:


Następną warstwę tworzą znaczek i mini pocztówka, wycięte z arkusza Hello Friend. Tekturowy napis potuszowałam i pokryłam warstwą brokatu Diamond:


 Kartka urodzinowa jest nieco mniej romantyczna, myślę, że nadawałaby się również dla mężczyzny :-)


Na tle tego samego arkusza, co na poprzedniej kartce, Herbal Infusion, umieściłam wyciętą wykrojnikiem serwetkę, a brzeg ukryłam pod kawałkiem jutowego arkusza. Dobrałam zielone kwiaty z zestawów Mini Canterbury Roses Lime i Far Out z kolekcji Primy Free Spirit:


 I jak Wam się podobają? :-)


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Asio pisze...

Piękne soczyste kolory :)

GosiaMachynia pisze...

piękne :)))