10 czerwca 2014

Wyzwanie # 51 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie wtorkowo :-)

Wczoraj rozpoczęło się nasze kolejne wyzwanie - tym razem świętujemy Dzień Ojca, zapraszam Was więc na...

....moją interpretację :-) Przygotowałam kartkę w męskim stylu:


Powstała na bazie karteczek do ATC od Primy: większy kartonik pochodzi z zestawu 4x6 Seashore ATC Pads, a mniejszy z zestawu Cartographer 3x4 ATC Pads.


Mniejszy kartonik przewiązałam obowiązkowym sznureczkiem i na tak przygotowanym tle ułożyłam bilecik z zestawu die-cutów Honey Chai, kwiat z zestawu Mini Florals: Mantis Green i z zestawu Stationer's Desk: Rewrite, dodając wycięte z innego kartonika ATC Cartographer mechanizmy i kompas oraz kolejny z wymaganych elementów, czyli guziki:


Karteczka jest przyjemnie przestrzenna :-)


Chociaż zwykle kartki męskie to dla mnie trudne wyzwanie, ta powstała zdumiewająco szybko :-)
Stwórzcie i Wy swoją "ojcowską" pracę ze sznureczkiem i guzikiem, i podlinkujcie do naszego wyzwania!

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Ajgacia pisze...

wow jaka świetna! ciepła, delikatna.... nie wiem czemu, ale kiedy mam tworzyć kartkę męską to praktycznie zawsze wybieram paletę kolorystyczną z brązem :-)