2 czerwca 2014

Kwieciście i motylkowo...

 Dziś z wieczora chciałabym pokazać Wam karteczkę. Pewnie już zauważyliście ale bardzo lubię przestrzenne elementy i tutaj stworzyłam serducha. Jedno rameczkowe a drugie przestrzenne.

 Karteczka powstała z małych karteczek ATC - Stationer's Desk: 3x4 ATC Pad (7.5 x 10 cm). Bardzo fajny format i mnogość wzorów jak dla mnie idealne do tworzenia karteczek. Co prawda brakuje większej bazy ale sobie poradziłam. :)


Serduszko wycięte wykrojnikami i sklejone warstwowo za pomocą kosteczek 3d. W środeczku umieściłam ćwiek z Princess: Brads. Wesołe kolorowe kropeczki także są z tego zestawu. Duże kwiaty troszkę uformowałam i mocniej wygięłam płatki :) (Cartographer: Sight Seer). Motylki wycięłam za pomocą wykrojnika zakupionej na akcji przedsprzedażowej organizowanej w Craft4You.


Malusie kwiatuszki to produkt Prima Marketing - Something Blue: Honeymoon.


I tak z kwiatowo serduchowym pozdrowieniem 

 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: