10 października 2013

Wyzwanie#34 wg Ani

 W Craft4You trwa wyzwanie na pracę mediową, w której trzeba użyć przynajmniej 3 mediów.



Jako inspirację przygotowałam dla was kartkę z urozmaiconym tłem.


Do stworzenia kartki wykorzystałam papiery FabScrap z kolekcji Hight Tea. pierwsza warstwa powstała z papieru Floral, druga z papieru Sets.


 Do urozmaicenia tła wykorzystałam białe gesso, które nierównomiernie nałożyłam przez maskę. Następnie pomiędzy powstałe łuski, nałożyłam jak fugę brokat w kleju w kolorze Pumice Stone.


Trzecim wykorzystanym przeze mnie medium są perełki w płynie w kolorze Platinum. Położyłam je nad borderem, który wycięłam z papieru Dowagers za pomocą dziurkacza Doily Lace. Całość zwieńczyłam kremową dratwą.



Po lewej stronie kartki umieściłam ramkę przyozdobioną kwiatami.  Ramkę odbiłam za pomocą stempla z kolekcji Divine, a następnie przykleiłam ją na kwadracikach 3D o grubości 3 mm. Na jej dole umieściłam kwiaty wycięte z papieru Floral, różowy kwiat Kaisercraft i małą, brązową różyczkę


 Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: