26 września 2013

Wyzwanie #33 wg Ani

 Dzisiaj mam dla was kolejny łyk inspiracji na wyzwanie recyklingowe.


Swoją pracę stworzyłam sięgając po małe kawałki papierów i ścinki. Do tego umieściłam trzy obowiązkowe elementy recyklingowe: kawałek szydełkowej serwetki, metalową, bieliźnianą przelotkę i kawałek posrebrzanego drutu.


Na mojej kartce znalazły się papiery Mr. & Mrs. i Proposal z kolekcji On This Day,  papier Dowagers z kolekcji Serenade i kawałki papieru Webster Pages.


Na górze umieściłam dwa bordery wycięte dziurkaczem Doily Lace. Jak wszystkie elementy podkleiłam je na kostkach 3D. W kokardkę wpięłam błękitny ćwiek Kaisercraft.


Na wstędze umieściłam motylka pochodzącego z diecutów Enchanted Garden.


 Na dole umieściłam wygięty drucik, który podkreśliłam kropkami pereł w płynie w kolorze białym i platynowym. Napis serdeczności odbiłam tuszem w kolorze Weathered Wood.


Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: