5 września 2013

LO z uśmiechem

 Są zdjęcia na widok których, uśmiecham się od ucha do ucha. Należy do nich zdjęcie roześmianej Ninki, które zabrałam jej mamie jak tylko je zobaczyłam. Oprawiłam je w przepiękne makowe papiery z kolekcji Remember Me.


 Bazą LO jest papier Alma. Z papieru Hannah, Marylin i Molly wycięłam mniejsze fragmenty, w których ułożyłam całą kompozycję.


Wszystkie papierowe fragmenty przykleiłam za pomocą taśm i kostek 3D o różnej grubości. Oprócz fragmentów papierów umieściłam także kartonowe elementy z kolekcji On this day - różowy prostokąt z ramką oraz nawiasowy tag w kolorze brudnej zieleni. Poniżej wszystkiego za pomocą tuszu Frayed Burlap odbiłam border Scallop Lace.


Na różowym kartonie umieściłam napis uśmiech, który ułożyłam z beżowego alfabetu z kolekcji Hello friend. Obok niego dodałam guzik w kształcie kwiatka, który przewiązałam kremową dratwą.


Obok zdjęcia umieściłam warstwowego, ażurowego motylka wyciętego za pomocą dziurkacza  Monarchy Butterfly. Wycieniowałam go za pomocą distresów w kolorach Tattared Rose i Antique Lien. Na środku przykleiłam do niego jedno ramię kryształkowej strzałki.


Na zielonym kartoniku umieściłam mak, którego środek pokryłam czarnym brokatem w kleju z serii distress. Obok kartonika umieściłam tekturowy zawijas, który pomalowałam na zielono i podkreśliłam kropkami brokatu w kleju w kolorze Shabby Shutters. Obok niego zaś naniosłam kropki pereł w płynie w kolorze Avocado.


 Na samej górze umieściłam chorągiewkę z imieniem dziewczynki. Zawijas obok niego podkreśliłam perłami w płynie w kolorze Bisque.


 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: