4 marca 2011

Różności ...

Witam piątkowo :)

Dziś pokażę Wam dwie prace zrobione na bazie papierów Basic Grey - Marrakech oraz mojej ulubionej 7Gypsies Conservatory :)

Zacznę od Basic Grey ...
Słoneczne barwy kolekcji Marrakech zachęciły mnie do zrobienia kolejnej wiosennej karteczki...



... z wykorzystaniem małego elementu z papieru 7Gypsies Conservatory: Aviary, a dokładnie wyciętego ptaszka...

Moje "zmaltretowane" kwiatki ozdobione są akrylowymi kropeczkami
Dew Drops Flame
Oczywiście wykorzystałam moje "niezbędniki" jak distresser Tima Holtza, który służy do postarzania brzegów kartek oraz tusze Distress: Vintage Photo oraz Spiced Marmalade



Druga praca to ramka na zdjęcia, zrobiona z papieru 7Gypsies Conservatory: Flora, która ozdobiona jest kwiatkami Primy
Bardzo delikatnie wytuszowana Distressem Vintage Photo







Zapraszam serdecznie za tydzień !
Pozdrawiam
Annar


Jeśli ktoś jest chętny na cudowny album, który przygotowała dla Was Asia {Leeya}, pamiętajcie, że macie czas do 6 marca ! Wystarczy zostawić komentarz pod postem !


Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: