3 października 2013

Kartka na szybko


 Zdarza mi się czasem wykonywać prace na szybko z różnych powodów. Lubię wtedy sięgnąć po gotowe elementy i arkusze papierów z gotowymi kompozycjami ramek, tekstów, obrazków. Czasem w trakcie tworzenia zaczynam dłubać czasochłonne elementy, ale grunt to szybka podstawa :)



 Do stworzenia tej kartki użyłam kolekcji 75cents Kaisercraft. Podstawą jest gotowy prostokącik z arkusza Guinea, który lekko zmniejszyłam aby dać pod niego podkład z papieru Shiling.




Na środku kartki umieściłam ramkę z zestawu kartonowych elementów z kolekcji On this day. Ponieważ tło ramki było białe, wycieniowałam je distressami w kolorze Antique Lien i Pumice Stone, tak aby pasowało do papierów. Z papieru Dime wycięłam zaś motylka. Wszystko umieściłam na piankowych kwadracikach o grubości 2 mm.


Z arkusza Sixpence wycięłam motyw kwiatów i listków, którzy stanowi bazę pod różyczkę. Różyczka powstała z połączenia dwóch innych róż, niebieskiej i brązowej. Kompozycję uzupełniłam dziurkaczowymi gałązkami i szarym, perłowym ćwiekiem.


 Na koniec zaokrągliłam rogi górnej warstwy papieru, tak aby nawiązywała do nadrukowanej na nim ramki. Podkreśliłam je kropkami pereł w płynie w kolorze Onyx.


 Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: