25 marca 2011

Sentymentalnie ...

Witam :)

Dziś pokażę Wam romantyczną karteczkę z sercem i różanym motywem...
A to dzięki pięknym papierom Kaisercraft z nowych kolekcji: : Timeless oraz English Rose.



Karteczka ma podkład z papieru: Timeless – Script, natomiast serduszko wykonałam z papieru: English Roses – Florence
Całość jest postarzona distresserem Tima Holtza, a brzegi papieru wytuszowane Distressem TH Vintage Photo.
Papierową koronkę potuszowałam zielonym distressem TH Peeled Paint.

Romantyczne dodatki, których użyłam to:




Już za tydzień zaczynam świąteczną produkcję :)
Zapraszam :)))

Koniecznie sprawdźcie nowości w sklepie Craft4You. Ceny są apetycznie niskie!
A na wybrane kolekcje z zeszłego sezonu mamy dla Was bardzo przyjemne rabaty.

Pozdrawiam
Annar


Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

IWA pisze...

Piękna karteczka! Świetne te papierowe koronki, nadająodpowiedni klimat i dodają uroku.

Madzioza pisze...

Kartka cudna! Papiery piękne!
A o zakupach to Annar mi nie wspominaj:) Na Skrapowisku zaszalałam..teraz siedzę i macam te cuda:)

dwór książek i słów pisze...

Piękna karteczka:)