21 grudnia 2010

Pakujemy prezenty! :-)

Witam w ostatni przedświąteczny wtorek :-))


Tak jak się obawiałam, cały biały puch tuż przed Wigilią stopnieje i o białych Świętach będziemy mogli tylko pomarzyć (nawet piosenkę o tym zaśpiewać ;-)) - dobrze chociaż, że wyjrzało słońce i zdjęcia są nieco lepsze.

Czy trwa już u Was świąteczna gorączka? Kartki już zapewne wysłane, pozostaje więc sprzątać, piec pierwsze ciasta i...spakować prezenty - z doświadczenia wiem, że na to zwykle brakuje czasu :-) Dlatego już dziś postanowiłam przygotować opakowania na prezenty. Renia podała kilka pomysłów na prezenty wykonane własnoręcznie - ale czasem jednak coś kupujemy, bo trudno własnoręcznie wykonać wymarzone klocki Lego czy iPoda :-DDD Ale zawsze możemy ozdobić opakowanie na prezenty, które wszak jest równie ważne :-) W ozdobieniu swoich opakowań korzystałam z resztek, które zostały mi z zestawu "Święta Eskimosów" oraz papierów Belle firmy Kaisercraft.

I tak:

- jeśli gotowy prezent ma już własne, ładne opakowanie, wystarczy kilka skrawków papieru, drobne elementy, by zaakcentować jego świąteczny charakter: tak właśnie przyozdobiłam pudełko ulubionych  pralinek mojej Mamy:


Przykleiłam po prostu kilka złotych śnieżynek, poinsecje z zestawu, a brzegi listków i kwiatów podkolorowałam brokatami: Golden Rod, Fruit Punch i Christmas Red.



- drobne prezenty, albo pieniądze, które również często znajdujemy pod choinką, możemy włożyć do małego pudełeczka - takie nietypowe kształty zrobimy z szablonów, których wiele możemy znaleźć w internecie.
Ja swoje ozdobiłam "koronką" z dziurkacza Doily Lace, pomponikami i tekturowymi naklejkami z zestawu, które zabarwiłam tuszami Distress Forest Moss i Aged Mahogany - oraz brokatami:


- na koniec, większe prezenty lub kilka małych możemy umieścić w...papierowej torebce śniadaniowej. To świetna okazja od wykorzystania nawet najmniejszych kawałeczków papieru :-)

Brzeg torebki wycięłam dziurkaczem Vintage Lace, a front ozdobiłam skrawkami papierów Belle oraz stemplowanym obliczem św. Mikołaja ;-) z zestawu stempli Tima Holtza, Retro Holiday. Zawijaski zrobiłam medium Liquid Pearls White Opal:



Mam nadzieję, że obdarowanym miło będzie otrzymać wymarzone upominki w tak przygotowanych opakowaniach :-) A Wy jak pakujecie swoje prezenty?

Pozostaje mi życzyć Wam cudownych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych - oraz dużo scrapowych prezentów pod choinkę :-)

Wesołych Świąt!
Oliwiaen

Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

lilavati pisze...

bardzo atrakcyjne te Twoje opakowania :)