20 października 2022

MIXMEDIOWY JESIENNY TAG

 


Cześć wszystkim!

Dziś jako inspirację mam dla Was jesiennego taga na bazie tekturowej od Mintay Papers, z użyciem pigmentów Lindy's Magical Shaker i... No właśnie - co jeszcze się tu znalazło? 


Zacznijmy od początku... Bazę oczywiście pokryłam białym gessem, a następnie czarnym tuszem nastemplowałam w kilku miejscach napisy z zestawu stempli Tima Holtza "Nature's Wonder". Użyłam też liści z tego zestawu razem z tuszem do embossingu i białym pudrem. Następnie przyszedł czas na kolor. Jesienna paleta barw nie jest moją ulubioną, więc mój wybór padł na te trzy odcienie shakerów: Barwurst Brown, Catedral Pines Green i Alpine Ice Rose. Trochę je zmiksowałam, żeby uzyskać pożądane kolory i tak powstało tło:




Bardzo lubię ten efekt :)

Główną kompozycję tworzą piękne czarno-białe, papierowe elementy (Tim Holtz), które przymocowałam warstwowo. Na koniec jeszcze jedna odbitka stempla z sentencją, troszkę chlapań czarną farbą, sznurek, wstążka "gnieciuszek" i GOTOWE!





UŻYTE MATERIAŁY:

 


Życzę Wam słonecznych jesiennych dni i przytulnych wieczorów.




Brak komentarzy: