9 stycznia 2021

Klasyczna szkatułka dla Babci


Witajcie. Tym razem mam dla Was szkatułkę w klasycznym stylu w pięknym kolorze bordo ozdobioną wyciskami z masy lekkiej i pięknym zimowym pejzażem, który znajdziecie w papierach Ciao Bella. Szkatułka delikatnie postarzana, delikatnie ozłocona woskiem w korze pomarańczowego złota zyskała bardzo królewski klimat czasów ludwikańskich.
Poprzednie moje szkatułki były w bardzo świątecznym klimacie, dzięki pięknym grafikom i kompozycjom kolekcji papierów Ciao Bella "Frozen Roses". Tym razem jeden z zimowych pejzaży postanowiłam ozdobić zgodnie z nazwą kolekcji, jednak po drodze zrezygnowałam z ośnieżania róż i postanowiłam użyć patyny w dwóch kolorach i pomarańczowego wosku. 
Bordowy kolor uzyskałam przez zmieszanie kilku kolorów fuidów DecoAt z farbą kredową. Całość podbiłam metaliczną złota farbą DecoArt, dzięki temu złocenia woskowe prezentują się jeszcze lepiej.
Szkatułkę wykonałam z myślą o nadchodzącym Dniu Babci, ponieważ będzie ona przepięknym prezentem dla każdej kobiety. 
A Wy? Chcielibyście dostać taką szkatułkę?






 Materiały ze sklepu:


   

   

   







Brak komentarzy: