23 grudnia 2020

OSIEMNASTKOWY EXPLODING-BOX

 


Dzień dobry...

    Dziś Wigilia, a ja zamiast świątecznego posta przychodzę do Was z bardzo kolorowym, oryginalnym exploding-boxem z okazji 18-tych urodzin. Boxik jest prezentem dla młodego chłopaka, który zamierza zrobić prawo jazdy. 

 

    Papiery Graphic 45 są bardzo wzorzystymi, o żywych barwach papierami. Świetnie nadają się do prac dla młodych ludzi. Lubię z nich tworzyć. Bazę wykonałam sama z papieru 300g, pudełeczko na pieniążki w środku również, tyle że z cieńszego papieru. Wszystko okleiłam papierami Graphic 45 z kolekcji Life's a Journey. Każdy element jest wytuszowany Tuszem Distress Vintage Photo. Do ozdobienia użyłam również naklejek z tej samej kolekcji oraz nitów. 







 Użyłam:

 








 

 Serdecznie pozdrawiam


Ola




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy: