3 lutego 2015

Wyzwanie # 60 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie na blogu w ten piękny styczniowy wtorek :-)

Wczoraj ruszyło nasze kolejne wyzwanie, nawiązujące do zbliżających się Walentynek - ale nieco przekornie, w pracach nie może pojawić się motyw serca :-) oto, jak poradziłam sobie z tym zadaniem:


Kartkę wykonałam na bazie kolekcji Botanical Tea od Graphic45, a "pocztówkowe" paseczki to zasługa arkusza Tiny Flowers z kolekcji Christmas Cottage :-) Na nim umieściłam arkusz Herbal Infusion oraz róże i listki wycięte z arkusza Sweet Chamomile:


Na stemplowanej pocztówce dodałam znaczek wycięty z arkusza Botanical Tea, kawałki taśmy washi z zestawu Symphony i spękania stemplem Crackle:


Centralnym motywem jest stemplowany napis i amorek pokolorowany Distressami. Oba stemple pochodzą z zestawu Sweet Sentiments 2 Graphic45:


Jak widać, można wyrazić miłość i bez serca ;-))

Pokażcie swoje bezsercowe prace, linkując je pod tym postem:

http://craft4youpl.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-60.html



Do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Szaneta pisze...

Świetna ta kartka, cudna! Bardzo podoba mi się stemplowanie - te spękania zwłaszcza:)