6 stycznia 2015

Śmiej się! :-)

Witajcie po raz pierwszy w Nowym Roku! Mam nadzieję, że będzie on co najmniej tak dobry, jak ubiegły, a życzę, by był dużo lepszy!

A jeśli nie wszystko idzie zgodnie z planem? Najważniejsze, to nie zapominać o uśmiechu :-) I o tym właśnie jest mój pierwszy tegoroczny LO:

 
Powstał on na bazie pięknej kolekcji Bo Bunny Somewhere In Time, która od pierwszego wejrzenia urzekła mnie kolorami i wzorami :-) Najpierw na arkuszu Passage dodałam nieco bladej zieleni farbą Bundled Sage, a następnie tło z literek przy użyciu maski Alpha Crumbled, aplikatora i tuszu Walnut Stain:



Tytuł powstał z etykiety z arkusza naklejek i naklejonych na niej poszczególnych literek, z tego samego arkusza:


...a journaling z taga z arkusza Unusual z kolekcji Kaisercraft Curiosity:


Pod zdjęciami umieściłam warstwowo etykietki z arkuszy Timeless i Keepsake, uzupełniając kwiatami Primy z kolekcji Epiphany i Time Flies (Time Traveller's Memories), kwiatuszkami Petaloo Mini Floral White oraz motylami wyciętymi z arkusza Spread Your Wings:


Znalazło się też miejsce dla metalowej strzałki od Tima Holtza :-)


Niech śmiech i dobry humor towarzyszy Wam w każdym dniu tego roku!

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu