1 lipca 2014

Ślubnie

Witajcie wtorkowo - zaczynamy lipiec! :-)

W sezonie ślubnym ślubnych kartek nigdy dość ("Potrzebuję kartkę dla koleżanki, na jutro!" - znacie to? :-))), dlatego nawet, gdy nie mam konkretnych zamówień, lubię mieć jedną czy dwie w zapasie. Tym razem sięgnęłam po kolekcję Stationer's Desk i zrobiłam taką kartkę:


Bazę kartki stanowią arkusze Red Romance i Fine Print. Ułożyłam i warstwowo, potuszowałam brzegi tuszem Vintage Photo i postarzyłam moim ulubionym narzędziem do postarzania.


Na tak przygotowanej bazie zaczęłam układać kolejne elementy. Dziurkaczem brzegowym Vintage Doily wycięłam border, na nim umieściłam serwetkę z wykrojnika i kompozycję kwiatową: największy kwiat wycięłam wykrojnikiem z arkusza Red Romance, a jego krawędzie rozjaśniłam farbką Bundled Sage. Są tu też kwiaty z zestawów Petaloo Mini Floral Mantis Green i Love Potion oraz warstwowy kwiat z perełką z zestawu Princess: Dreams Come True:


Między kwiatami umieściłam nutki z wykrojnika Musical Interlude oraz tagi z zestawu die-cutów 75 Cents. Jeden z tagów przymocowałam przepięknym perłowym ćwiekiem.


Mam nadzieję, że kartka spodoba się Nowożeńcom :-) A Wam jak się podoba?

do zobaczenia!
Maja / Oliwiaen



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

Itzi Dreams pisze...

OOOOooooooo que romantica, preciosa.

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczna kartka:)

Magda Łuczak Art pisze...

Przepiękna!

arelierbymary pisze...

piękna!

Ajgacia pisze...

piękna, taka delikatna