15 kwietnia 2014

Wyzwanie #47 - interpretacja Oliwiaen

Witam się wtorkowo :-)

Nasze aktualne wyzwanie spodoba się miłośnikom stylu clean&simple. Niestety, nie należę do nich (a raczej, nie lubię i nie umiem tworzyć w tym stylu, natomiast prace innych podziwiam, jak najbardziej :-)). W dodatku nie wiem, czy styl vintage nadaje się do c&s - a tak mi jakoś wyszło ;-)


Kartka powstała na bazie papierów naszego rodzimego producenta - UHK Gallery. Bazę tworzą papiery z kolekcji Zakochany Holmes, a w centrum znajduje się motyl z paska elementów do wycinania. W formie napisu umieściłam bilecik z zestawu Adage Tickets Tima Holtza, potuszowany tuszami Vintage Photo i Walnut Stain. Wszystkie brzegi, również bilecik, postarzyłam przy pomocy distressera od Tima Holtza - jest niezastąpiony i właściwie niezniszczalny, używam go już od kilku lat :-)


Na początku chciałam popsikać papier w tle jakąś mgiełką, ale nie mam na tyle wprawy, żeby uzyskać dokładnie taki efekt, o jaki mi chodziło - posłużyłam się więc stemplem Tima Holtza ;-) Potem dodałam kawałeczki gazy, a na tym umieściłam kompozycję z obowiązkowym kwiatuszkiem i sznureczkiem. Różyczkę zaakcentowałam odrobiną brokatu Burgundy:


Mam też nadzieję, że odrobina przestrzenności nie jest w stylu c&s wykroczeniem ;-)


Oto moja propozycja - jeśli lubicie style c&s, warto zgłosić swoją pracę i zawalczyć o nagrodę :-)

do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!

Cccam Server pisze...

Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your webpage? My website is in the very same niche as yours and my users would genuinely benefit from some of the information you present here. Please let me know if this ok with you. Appreciate it!....Cccam Server