27 lutego 2014

Lekkość w formie

 Jak wam mija tłusty czwartek? Mnie bardzo pączkowo. Od rana zajadam się pączkami własnoęcznie pieczonymi z marmoladą różaną i kupnymi z nadzieniami różnymi. Pieczone pączki polecam - są lekkie, nie za tłuste. W ramach "odchudzania" tłustego czwartku, zrobiłam pracę lekką w formie. 


Tag powstał w kolekcji Violet Crusch. Złożyłam go z 3 warstw, wykorzystując przy tym papiery DaintyLavender. Aby przejście pomiędzy jasnymi a ciemnymi papierami przy górze, nie odcinało się za bardzo, odbiłam przy brzegu czarnym tuszem śliczny border z zestawu Miss Match.


Główna ozdoba to piękny fioletowy kwiat i zielona gałązka. Gałązka początkowo była biała, ale postanowiłam pracy dodać kolor i wycieniowałam ją distressem w kolorze pelled paint i naniosłam na nią kropki pereł w płynie w kolorze avocado. Jak zaczęłam robić kropki, postanowiłam zrobić ich więcej. I tak wokół kwiatka znalazły się kropeczki zrobione perełkami w kolorach lavender lace,orchid i majestatic purple.


 Przy kwiatku dodałam jeszcze motylka wyciętego z papieru Wall flower.



 Dół jasnego papieru wykończyłam moim ulubionym dziurkaczem Flower Vine. Bardzo lubię wykorzystywać go jako zwieńczenie dołu papieru, szczególnie wąskiego pasującego na pojedynczy motyw dziurkacza. Na sam koniec uznałam, że zieleń na gałązce to za mało. Dlatego naniosłam na papier różnej wielkości i o różnym nasyceniu plamki zrobione tuszem pelled paint.


 pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: