14 lutego 2013

Miłość uskrzydla

Cześć,

Lubię powiedzonka bowiem czasem potrafią przynieść natchnienie. W przypadku tej kartki, pomysł na nią powstał jak tylko zobaczyłam papier w chmurki i przypomniałam sobie hasło "miłość uskrzydla". Tak oto postała ekspresowa w wykonaniu kartka.


Chmurki pochodzą z papieru Clouds. Tłem dla całości jest papier Polka, zarówno jedna jak i druga jest strona.


Chmurki wycięłam i podkleiłam warstwowo używając całej masy kwadracików i taśmy 3D w różnych rozmiarach.


Serce wycięłam z białego papieru i pokolorowałam markerem Distress w kolorze Spun Spugar, następnie pokryłam je brokatem w kleju także w kolorze Spun Sugar.


Na koniec dodałam perły w płynie w kolorze Petal Pink.


 Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Unknown pisze...

cudne te chmurki!