24 stycznia 2013

Urok czasem tkwi w prostocie

Cześć,

Uwielbiam papiery z kolekcji The Lakehouse Kaisercrafta. Mogłabym wpatrywać się w nie godzinami. Ze względu na ich prostą urodę, zawsze wychodzi mi z nich prosta praca, oszczędna w dodatki. Tak jest i tym razem.


Głównym motywem jest papier w kwiaty, których kontury pokryte są srebrną folią. Część kwiatów pokolorowałam za pomocą markerów Distress w kolorach Spun Sugar i Shabby Shutters.


Dodatków na kartce jest bardzo mało.Wśród nich jest border wycięty dziurkaczem, na którym umieściłam zielone kropeczki Dew Drops. Obok nich przykleiłam gotowy element z książeczki The Lakehouse. Ze względu na te gotowe elementy, bardzo lubię książeczki Kaisercrafta. Sam element przyozdobiłam perełkami w płynie w kolorze Petal Pink.


Każdy element pracy umieściłam na taśmie piankowej i kosteczkach, aby nadać tej prostej pracy odrobinę głębi. Rogi zaokrągliłam uwielbianym przeze mnie Round It All. Na koniec naniosłam perełki w płynie w kolorze Silver.



 Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: