15 listopada 2012

Na skróty

 Cześć,

Czasem zdarza mi się skomponować kartkę tak, że nie mieści mi się w odpowiednim miejscu zaplanowany napis - a to stempel okazuje się za duży, a to alfabet wystaje nie na to na co powinien. Świetnym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest zastosowanie esemesowych skrótów, tak jak uczyniłam to w tej kartce.





Kartkę wykonałam na papierze Rustic Dream, wykorzystując obie jego strony.


Aby przełamać burość papieru, używając dodatków wykorzystałam kolor różowy. Głównym akcentem jest różowa dzika róża. Dodatkowo rozjaśniłam kartkę używając beżowych naklejek z alfabetem, z których ułożyłam skrót od wyrażenia I love you. Do takiego zastosowania świetnie nadają się wszelkie naklejki z alfabetami, ponieważ można w nich znaleźć odpowiedni rozmiar literek.


Różowy kolor dodałam na tekturowym ornamencie który zbudowałam z tekturek Maya Road. Pocieniowałam je tuszem Worn Lipstic i Pumice Stone. Następnie naniosłam na nie kropki perełek w płynie w kolorze Flamingo. Na gałązki pod kwiatkiem, naniosłam zaś brokat w kleju w kolorze Bundlet Sage.



Kartkę obramowałam borderem odbitym tuszem Pumice Stone i perłami w płynie w kolorze Onyx. Motyw na borderze podkolorowałam delikatnie markerami w kolorze Milled Lavender i Weathered Wood.



 pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Mihaela pisze...

Beautiful, love the colors!!!

ania pisze...

Piękna ta karteczka:))