25 lutego 2014

Romantycznie i kobieco...

Witam wtorkowo na blogu Craft4You :-)

Jako, że prace "męskie" to dla mnie zawsze wyzwanie, po ostatnim wysiłku w tym temacie postanowiłam zrelaksować się tworząc coś zupełnie przeciwnego ;-)) I tak powstała romantyczna i bardzo kobieca kartka:


Zmiksowałam tu papier kraft z wrzosowo-śliwkowym papierem Plum z kolekcji Violet Crush (dziwne, bo za fioletami nie przepadam, ale te papiery mnie urzekły :-)).



Na tak przygotowanej bazie umieściłam piękną ramkę wyciętą z arkusza Iris, stanowiącą oprawę dla uroczej stemplowanej kobiecej główki z zestawu stempli 75 cents. Odbitkę embossowałam przezroczystym pudrem do detali, a następnie obrysowałam białym żelpenem, który pięknie wydobył ją z kraftowego tła:


Kompozycję dopełniają kwiaty z zestawów Camelia Love Potion i Mini Floral White firmy Petaloo oraz różyczka Primy. Brzegi płatków pociągnęłam brokatem Stardust, który dodał odrobiny glamour :-)


Kartka jest przyjemnie przestrzenna :-)

 



do zobaczenia :-)

 

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

el pisze...

cudna , ja mam do zrobienia dwie męskie i już się najeżyłam i ... klops ...brak weny