18 lutego 2013

Wyzwanie #18


Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Rozpoczynamy osiemnaste  wyzwanie:



"Praca wg mapki ..."

Przedstawiamy Wam mapkę wg której tworzymy pracę:



Dowolna interpretacja, w stylu, formy...

Format pracy : dowolny.

Wytyczne: tworzymy pracę wg podanej wyżej mapki :)


Tym razem stworzyłam LO.
Kwiatowe z pięknej kolekcji Kaisercraft - Marigold. Głównym bohaterem mojego scrapa jest przepiękny papier Marigold: Mustard. Długo zastanawiałam się jak do niego podejść, chciałam wyeksponować przepiękne kwiaty. I wymyśliłam taki oto sposób.


Wycięłam ten piękny kwiatowy wieniec i podkleiłam go podwójną wysokością kosteczkami 3d. Dodatkowo przyozdobiłam go zielonymi i brązowymi listkami wyciętymi z pozostałości papieru Marigold: Mustard. Dodatkowo brzegi ich przyciemniłam tuszem  Distress Walnut Stain, oraz dodałam sztuczne krople medium szkliwiące Glossy Accents. Róże podkreśliłam medium pękające Crackle Accents.



Tło zaś stanowi Marigold: Spice. Zdjęcie z rameczkami także podkleiłam kosteczkami i stanowią fajny "grubasek".


Zauważyliście przepiękne kwiaty w dolnym lewym rogu LO. Są to oczywiście kwiaty firmy  Prima Markering cudne Kwiaty Eminence 546236.


Chciałam nadać lekkości do dodałam motylki. Część z nich stemplowane  tuszem do embossingu Tusz Distress Clear do Embossingu i embosowane pudrem Distress. Natomiast reszta embosowana Puder do embossingu Antiquities Frosted Crystal oraz Antiquities Weathered White.
Nie żebym zrobiła to specjalnie po prostu  pomyliłam pudry, chciałam żeby motylek był biały a wyszedł przezroczysty. Odbiłam więc jeszcze raz posypałam odpowiednim pudrem i podgrzałam. Powiem Wam że podoba mi się ten efekt.


Mam też bardzo fajny cytat - już gotowy ;)


Jeszcze chciałabym Wam pokazać mały "myczek". Widzicie kratkowe paseczki? Każdy papier firmy Kaisercraft
ma z jednej strony wypisaną nazwę oraz firmę, natomiast z drugiej piękny paseczkowy motyw. Lubię dokładać je do moich prac, tak jak i tu. :)


The end :)

A ja zapraszam Was do podjęcia wyzwania i śledzenia Naszego bloga w tym tygodniu z inspiracjami dziewcząt.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PONIEDZIAŁEK - 18.II
ZAKOŃCZENIE wyzwania - PIĄTEK - 1.III- do północy
OGŁOSZENIE wyników -  NIEDZIELA - 3.III.

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDEN produkt zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).
Przypominam o umieszczeniu w Waszych postach linków do produktów zakupionych w Craft4You.


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1 komentarz:

weris pisze...

Ale cudowna praca, nie mogę się napatrzeć! :)