5 lutego 2013

Wyzwanie # 17 - inspiracja Oliwiaen

Witam wtorkowo :-)

Dzisiaj moja kolej, by podzielić się z Wami pomysłem na interpretację najnowszego wyzwania Craft4You:


 Tematem jest notes na wspomnienia z użyciem ćwieka i mediów - oto moja wersja:

Notes dla mnie to przedmiot praktyczny, z reguły więc nie ozdabiam ich zbytnio, by ozdoby nie odpadły w trakcie użytkowania. Stąd też szczególną uwagę zwracam na papiery, które pełnią funkcję również pięknych dodatków :-)  Pracę nad notesem zaczęłam od zabezpieczenia brzegów tekturowych okładek taśmą z zestawu Tima Holtza Symphony - mimo, że jest cieniutka, doskonale chroni brzegi przed uszkodzeniami i zabrudzeniem.


Do ozdobienia okładek użyłam niemal "gotowców" - paneli ozdobnych z arkusza Impression z kolekcji Kaisercraft Periwinkle (zostały mi z poprzedniego wyzwania na noworoczne postanowienie). Ten na froncie podklejony jest też fragmentem arkusza Whisper, by papier był grubszy i utrzymał ciężar "konstrukcji" tytułowej: ozdobnej plakietki z zestawu Ornate Plates i ćwieków z zestawu Bo Bunny Country Garden, które idealnie pasowały do wybranej kolorystyki. Wnętrze plakietki wypełniłam naklejkami tworząc napis, a całość zabezpieczyłam medium Crackle Accents. Kompozycję dopełnia  piękny ornament z wykrojnika Valerian Flourish:


Notes zbindowałam błękitną sprężyną, na której umieściłam dopasowane kolorystycznie wstążki i ozdobny guzik. Na wstążce w kolorze kości słoniowej nastemlowałam ozdobny ornament tuszem StazOn - to idealny sposób na tworzenie własnych, niepowtarzalnych wstążek :-)


Ten sam stempelek odbiłam na wewnętrznej okładce, gdzie znalazł się także koliberek z zestawu stempli Periwinkle Birds:


Stemplem Tima Holtza ozdobiłam również tylną okładkę:


Mam nadzieję, że zainspirowaliście się do stworzenia własnego notesu na wspomnienia, i do wzięcia udziału w wyzwaniu :-)

do zobaczenia!
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: