26 lutego 2013

Historia jednego papieru wg Oliwiaen

 Witam wtorkowo w kolejnym dniu naszego comiesięcznego cyklu:


Jak już wiecie, bestsellerem zeszłego miesiąca był arkusz Shindig z kolekcji Spring Jubilee Pink Paislee. Chociaż piękny kolaż z ptaszkiem bardzo jest kuszący, ja postanowiłam trochę na przekór pokazać drugą stronę medalu ;-) Oto LO bazujący na pięknym turkusowym tle drugiej strony arkusza:


Połączyłam go z "gazetowym" fragmentem papieru Soiree z tej samej kolekcji, oraz tym, co mi zostało z arkuszy Shimmer i Rumour z kolekcji Periwinkle Kaisercraft (jako, że to już trzecia praca z ich udziałem), włączając w to ozdobny pasek z jednego z papierów :-) Z papieru Shimmer wycięłam motyle dziurkaczami Double Monarch i Monarch Butterfly, dodając im trochę "ciała" przy pomocy perełek w kolorze Mint Green:


Zdjęcie umieściłam na papierze z gazetowym motywem, a następnie wycięłam ramkę z cytatu z arkusza Rumour, podkleiłam na piance 3D i umieściłam na zdjęciu, tworząc lekko przestrzenną kompozycję. Pod nią znajduje się tytułowa etykieta wycięta z tego samego papieru, podkreślona brokatem Stickles Platinum i perełkowym serduszkiem Primy:


Kompozycji dopełnia stemplowany na resztkach papieru Shimmer banner (stemple Glitz z jednej ze starszych kolekcji) "zawieszony na sznureczku Beetle Black i zakończony kompozycjami kwiatowymi, na które złożyły się róże z zestawów mini różyczek i Angelica Rose Fairy oraz Bonnie, a także kwiaty z zestawów Lady Godiva Raspberry Ice i Canterbury Rose Charcoal firmy Petaloo.



Jak widać, warto czasem zwrócić uwagę na drugą stronę medalu :-)

do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

IWA pisze...

Uwielbiam Twoje scrapy! Kolejny zachwycający!