8 stycznia 2013

Różany ogród dla babci

I ja się witam w Nowym Roku :-) Życzę Wam - i sobie też! - nieustającej weny i dużo czasu na realizację pasji :-)


Czas szybko biegnie, dopiero były Święta, a tu kolejne uroczystości przed nami: Dzień Babci i Dziadka. Pierwszą kartkę już wykonałam - a wskazówką był fakt, że babcia pewnej Pauliny lubi róże. A czyż są piękniejsze różane papiery niż te z kolekcji Tea Thyme?


Tłem kartowego różanego ogrodu jest arkusz Chalis (mój wielki faworyt!). Dopasowałam do niego elementy zielone: arkusz History z kolekcji These Days oraz tekturowe narożniki pokryte pękającą farbą Distress w kolorze Peeled Paint - pozwoliło to podkreślić delikatność różu:


Głównym motywem ozdobnym są ptaszki na gałęzi, pochodzące z zestawu stempli Birds towarzyszących kolekcji Periwinkle. Najpierw embossowałam je mieniącym się pod światło kolorami tęczy pudrem Rainbow Sparkle:


...a następnie pokolorowałam tuszami Distress: Peeled Paint, Antique Linen, Walnut Stain i Victorian Velvet, potem wycięłam i umieściłam na piance 3D na etykietce z arkusza Kersey:


Papierowe różyczki dopasowałam do tych z tła tuszując ich środki tuszem Victorian Velvet. Następnie pomalowałam je mgiełką Perfect Pearl (zanurzając pędzelek bezpośrednio w buteleczce, uprzednio wstrząśniętej) i dodałam kilka kropel "rosy" za pomocą Glossy Accents:


 Na koniec zrobiłam pasujące pudełeczko z ramką wyciętą z arkusza History:


Mam nadzieję, że babci Pauliny spodoba się kartka, a i Wy znajdziecie tu nieco inspiracji :-)


do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Mihaela pisze...

Stunning creation, love the colors!!!

ania pisze...

Piękna praca:))