19 listopada 2012

WYZWANIE #14


Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Przyszedł czas OGŁOSIĆ następne czternaste  wyzwanie:


"Kalendarz adwentowy ..."


Dowolna interpretacja, w stylu, formy...

Format pracy : dowolny,

Wytyczne : Dowolna interpretacja kalendarza adwentowego.

A tak oto ja zinterpretowałam to wyzwanie:



Uwielbiam formy przestrzenne, lubię zastanawiać się jak sklecić dany projekt by "jakoś się trzymał".
I tak oto wydumałam kalendarz adwentowy. Powstał z myślą o małych łobuzach (moich siostrzeńcach), którzy mocno przymierzali się do mojego zeszłorocznego domkowego kalendarza.
Ten powstał na bazie rolek pozostałych po wykończonym papierze do plotera. Poprzycinałam w różnych wysokościach i pomalowałam białą farbą akrylową a następnie klejem magikiem posklejałam do siebie. W ten sposób stworzyłam choinkę z małymi lokatorami.



W środeczek wmontowałam mały drewniany domek dla ptaszków, także pomalowany białą farbą akrylową. W domku mieszkają wesołe ptaszki brokatowe.

Domek ma dach z wyciętych wykrojnikiem listków z papieru Twig and Berry: Eve.
Boczki przyozdobiłam kwiatuszkami Innocence 540197 popsikanymi glimmer mistami.

Ozdobą mojej choinki są piękne gwiazdy brokatowe (podobne ma Maya Road) i kwiaty wykrojnikowe pomaziane Studio Gesso Białe. 

Natomiast cyferki wycięte zostały z bocznego paska papieru Twig and Berry.


W każdą rolkę z cyferką włożyłam małą słodką niespodziankę. Mam nadzieję że chłopakom będzie się podobać. ;)

A ja zapraszam Was do podjęcia wyzwania i śledzenia Naszego bloga w tym tygodniu z inspiracjami dziewcząt.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PONIEDZIAŁEK - 19.XI
ZAKOŃCZENIE wyzwania - PIĄTEK - 30.XI - do północy
OGŁOSZENIE wyników -  NIEDZIELA - 2.XII.

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDEN produkt zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).
Przypominam o umieszczeniu w Waszych postach linków do produktów zakupionych w Craft4You.


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

4 komentarze:

elpimpi pisze...

SUPER kalendarz! Extra pomysł! Cudownie ozdobiony! Chłopcy będą mieli niesamowitą frajdę! Zmieńcie tylko datę zakończenia na 30.11 :-)

Magda Wisiorek pisze...

Wow, bajeczne!

Funiaa pisze...

Dzięki Dziewczęta.:) Elpimpi dzięki za uwagę już poprawiłam. Coś daty się mnie nie trzymają zawsze coś zamieszam.

Unknown pisze...

Widzę, że i tu żabka/inlinkz zniknęła.
Wrzucam więc moje zgłoszenie tutaj
http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2012/11/kalendarz-adwentowy-nr-1.html

Jak się pojawi żabka, to przeniosę.