12 listopada 2012

Miętowe, świąteczne inspiracje...

Ja dalej tkwię w świątecznych klimatach. Stworzyłam trzy karteczki z przepięknej kolekcji FabScrap-Christmas Victorian Angels i Victorian Children. Cudne motywy i nietypowy miętowy kolor nadają kartką szyku.


Motywy świąteczne uwypukliłam tworząc sztuczny śnieg za pomocą pereł w płynie Liquid Pearls Silver Pearl Obficie obsypanymi brokatem.


W jednym z obrazków stworzyłam brokatową rameczkę dookoła niego oraz gałązkami z Dziurkacza Branch. Na nim wypukłe owoce - perły w płynie Liquid Pearls Rouge oraz bordowy brokat.


Lub pozostawione same bez zbędnych ozdób lecz przecudne.


Gwiazdeczki odbite tuszem Distress Walnut Stain i zembosingowane.


Piękną ozdobą sa także gałązki kopru wycięte za pomocą wykrojnika Memory Box Chloe Stem, mocno obsypanych brokatem i bordowymi brokatowo-perłowymi kuleczkami. 


Wszystkie karteczki to "grubaski" wielowarstwowe. :)


Uff wpadłam w szał świąteczny i to jeszcze nie koniec...
Pozdrawiam

 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Natka pisze...

Prześliczne są, pięknie się skrzą...

Klaudia/Kszp pisze...

Piękne niesamowicie...

Marzena pisze...

Piękne i nostalgiczne kartki, dla mnie są podróżą w przeszłość, gdzie nikt się nie spieszył i ludzie mieli dla siebie czas. Bajkowe.....