28 lutego 2012

Dla niej i dla niego


Witam wtorkowo :-)

Dzisiaj mam do pokazania dwie kartki - dla pani i pana. Ale są one nieco przekorne ;-)


Otóż, jak widać, kartka dla pani nie zawiera ani jednego kwiatka, za to dla pana - owszem :-)
Kartka "kobieca" swój charakter zawdzięcza kolorom (zaczerpniętym z arkuszy Primy: Botanical Far Far Away i Romantique Gazette oraz uzupełnionych wstążkami i perełkami z linii E-line)...


...oraz stemplowi z kameą z zestawu Londonerry, którego tło potuszowałam distressami Victorian Velvet i Shabby Shutters, by dopasować go do całości.


 Kartka "męska" zaś powstała z arkusza Camisole z kolekcji Madame Boutique (pokazywałam już pracę dziecięcą i kobiecą z tych papierów, czas na pana! :-)):

Potrzebowałam dużego kwiatu jako centralny element, ale miałam tylko taki z zestawu Arcadian Weathered... Cóż, potrzeba jest matką wynalazków, zmieszałam więc kilka kropel uzupełniacza w kolorze Broken China z wodą i popsikałam, aż brudny róż prawie cały zniknął, wysuszyłam nagrzewnicą i potuszowałam tuszem Walnut Stain - w ten sposób różowy kwiatek niemal idealnie dopasował się do kolorystyki papieru :-) Za jego tło zaś posłużył...kartonik po małym stempelku Primy, z którego odcięłam zawieszkę z nazwą firmy:


Kartka jest prosta, niemal surowa, a jej dodatkowymi ozdobami są przeszycia i kryształki Prima z linii E-line.


Miłego dnia! :-))

Maja/Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Natka pisze...

Rzeczywiście przewrotne, ale jakie śliczne!