16 czerwca 2011

Wyzwania, wyzwania i folder na zdjęcia

Witajcie,
Na wstępnie przepraszam że mnie tak długo nie było - czasami są pewne sprawy które nie łatwo przeskoczyć ale już jestem i szybciutko nadrabiam zaległości.

Dzisiaj będzie o wyzwaniach, tych które za nami, tych które lada dzień się kończą i o nowych:)

Przygotowujecie czasem foldery na zdjęcia? Małe, proste formy które łatwo ofiarować w prezencie babci, cioci, na okazje, bez okazji. Ja przygotowuję je często. Prezentowany dzisiaj powstał  bez specjalnej okazji za to wykonanie zdjęć do niego wymagało nie lada wyczynu - czy Wasze dzieci też nie lubią się fotografować? :)
Folder przygotowałam na bazie do kartek. Całość powstała z cudnych papierów Prima Marketing Madeline Ste. Marie - chciałam pokazać że wyraziste kolory i kwiatowe motywy pasują idealnie także na oprawę zdjęć chłopięcych:) Z zewnątrz ozdobiłam folder papierowym kwiatem z tej samej kolekcji.








Jak się pewnie domyślacie kolejnym wyzwaniem będzie
przygotowanie dziecięcego folderu na zdjęcia.
Format pracy, kolorystyka i dodatki są dowolne.
Na Wasze prace czekam do 30 czerwca.
Dal dwóch najciekawszych prac - nagroda niespodzianka
od sklepu Craft4You.

***

Teraz czas na rozwiązanie wyzwania
PasteLOVE.

Dziękuję za wszystkie zgłoszone prace
oraz za tak liczny udział w wyzwaniu:)
Decyzja nie była łatwa
dlatego pozwoliłam sobie na wyróżnienie aż trzech prac:

Asi

Madziozy


oraz Galaxi


Gratuluję i proszę dziewczyny o kontakt na maila sklepowego
w celu odebrania nagród:)

A teraz kilka ogłoszeń:)

Do końca dzisiejszego dnia możecie zgłaszać swoje
zalterowane pudełka na wyzwanie, szczegóły znajdziecie tutaj.

A już w sobotę widzimy się na Zlocie:)

Przypominam o konkursie Craft4You :
Wykonaj notatnik, przepiśnik, zapiśnik, adresownik
(cokolwiek co ma 2 okładki i środek)
i przynieś na nasze stoisko do godziny 15.00.
Każda praca musi być opisana imieniem, adresem email i ewentualnie nickiem.
Wszystkie prace będą brały udział w losowaniu wymiankowym.

Nagrody:

- Bon na zakupy w Craft4You o wartosci 150PLN
- Bon na zakupy w Craft4You o wartosci 100PLN
- Bon na zakupy w Craft4You o wartosci 50PLN

Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłam i o niczym nie zapomniałam:)

Pozdrawiam serdecznie
i do zobaczenia na Zlocie:)
Ania_Encza

12 komentarzy:

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, strasznie się cieszę i pękam z dumy! :))) Biegnę pisać maila :)

Madzioza pisze...

Bardzo się cieszę, dziękuję serdecznie za wyróżnienie i gratuluję "współwyróżnionym"!
Super wiadomość!

Asia pisze...

Ojej...ale się cieszę :) Dziękuję i gratuluję :)

Wioletta pisze...

Czy folder na zdjęcia muuuuusiii byc dziecięęęęęccccyyyyyy:) ??

Encza pisze...

Viol - tym razem dziecięcy:)

Agnieszka M pisze...

Tutaj mój foldero- ramek :)

http://radosnyczas.blogspot.com/2011/06/bajkowa-okadka.html

Wioletta pisze...

To będę cierpliwie czekała na inny temat:):):)

Kasia pisze...

Twój folder jest niezwykle uroczy! Skusiłam się i ja na taką formę

http://papierowywymiar.blogspot.com/2011/06/dzieciecy-folder-na-zdjecia.html

Pozdrowienia!

Gosienkah pisze...

i ja się dopisuje. Z rozpędu zrobiłam aż dwa, a po szczegóły zapraszam tutaj http://salwach-dzieci.blogspot.com/2011/06/maa-rzecz-cieszy-dzieciece-foldery.html

Anonimowy pisze...

chcialabym zglosic swoje dwa folderki
http://scrapkowaplanetka.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

Zuzik pisze...

Mój skromniutki folderek prezentuje się tak:
http://zuzik-handmade.blogspot.com/2011/06/dzieciecy-folder-na-zdjecia.html

Pozdrawiam!:-)

Made by Aisia pisze...

Piękne foldery! Ciekawe wyzwanie:-) Zainspirowana Enczy wyzwaniem zrobiłam taki oto folder na zdjęcia
http://madebyaisia.blogspot.com/2011/08/folder-dla-babci.html
Dziękuję Encza!