15 marca 2010

Zapraszamy do zabawy Candy! - wielkie odświeżanie!

Witamy wszystkich na odświeżonym blog sklepu Craft4You!
Jak pewnie zauważyliście zmieniła się szata graficzna bloga, ale to nie koniec nadchodzących zmian!


Zapraszamy wszystkich do regularnego odwiedzania nas, szykujemy dla Was wiele miłych niespodzianek. Chcemy sprawić, żeby ten blog był dla Was miejscem w którym znajdziecie wiele inspiracji, pomysłów, kursów, a także na pewno nie zabraknie dobrej zabawy i konkursów.

Wielkie zmiany powinny rozpocząć się z wielkim hukiem, dlatego mamy dla Was pierwszą niespodziankę!!!

Zapraszamy wszystkich do zabawy CANDY!


Przygotowałyśmy 3 nagrody. Nagroda główna to torba pełna scrapowych skarbów:




Zawartość torby to:
  • torba na przydasie – Scrapbooking Caddy
  • puncher branch – Martha Stewart
  • zestaw czarno-białych tasiemek Prima Marketnig
  • bradsy Brad Bitt – Prima Marketing
  • baza albumowa Buterffly
  • zawieszki do kluczy Birds
  • elementy metalowe Daisy D’s: photo corners, hingers oraz bookplats
  • szpileczki Fancy Pants
  • zawieszka gwiazdeczka
  • stemple drewniane Smirk
  • distress stickless w kolorze Milled Lavender
  • liquid Pearls w kolorze Mint Green
  • trzy tusze Scrappy Cat w kolorach: Hot Pink Lipstick, Cotton Candy Pink oraz Bluebarry Blast
  • kwiatki i odoby w ozdobnym pudełku Prima Marketing
  • stickersy – Whoop De Doo
  • zestaw papierów o wielkości 20,3 cm × 20,3 cm Whoop De Doo


Dla drugiego i trzeciego miejsca, nagrody pocieszenia, po jednym wiadereczku z kwiatkami i ozdobami od Prima Marketing.


Co trzeba zrobić, żeby wygrać te słodkości? Należy spełnić poniższe dwa warunki:

  • napisać komentarz pod tą notką

  • umieścić na swoim blogu banerek sklepu, który znajdziecie poniżej oraz w linkach po lewej stronie, a także prosimy o szepnięcie słówka o naszej zabawie na Waszych blogach

Po lewej stronie linków znajdziecie kody do pobrania, aby umieścić banerki na Waszych blogach




Czas zgłoszeń do 28.03.2010 roku do godziny 21.00
Zwycięzców wyłonimy dnia następnego, w poniedziałek 29.03.2010 roku

UWAGA! - prosimy, aby każda z Was zostawiała tylko i wyłącznie jeden komentarz, aby szanse były dla Wszystkich równe :)
Osoby nie posiadające bloga, również będą brane pod uwagę przy losowaniu nagród, tak więc wszystkich zachęcamy!!

Wszystkim życzymy powodzenia!!


Sklep z materiałami do scrapbookingu




442 komentarze:

1 – 200 z 442   Nowsze›   Najnowsze»
UHK Gallery pisze...

No to ja się zgłaszam ofkors :)

Malina pisze...

Ja też chętna na te słodkości jestem:)))

Tores- pisze...

I ja, i ja! Taaaka torba, jeeej...
Żebym tylko o tym banerku nie zapomniała :)

oswojone hobby pisze...

chętna jestem na maxa.

Ola pisze...

o wow! chętna ;)

Funiaa pisze...

Oj i ja się ustawiam po takie słodkości. :)
Banerek szybciutko zamieszczam:)

Tores- pisze...

Banerek dodany, ale taka uwaga techniczna, a nawet dwie - w nazwie pliku banera jest polska litera, to nie za dobrze ;) I ten baner do niczego nie odsyła, a powinien od razu linkowac do sklepu, wtedy to ma więcej sensu...

Weronika pisze...

Jakie słodkie candy! Nie omieszkam się zapisac.

Pozdrawiam,
Weronika

kachasek pisze...

ja po candy rzadko się w kolejkach ustawiam, ale dziś się skuszę ;)

Bożena Bo-Art pisze...

Ojej!!! Takie CUDA!!! To ja też się ustawiam. Może do mnie uśmiechnie się szczęście??

Ludkasz pisze...

o, ja baaaaaaaardzo chętna jestem:)

Unknown pisze...

No, no, to się dzieje!!!!!!
Oby częściej:))

kornelia pisze...

mmmm, tyle cudności!!!
ciekawe, ilu będzie chętnych?
stawiam na... okolice 500 :)

w każdym razie zapisuję się w kolejce!

dzwoneczek pisze...

ja z miłą chęcią się zgłaszam:)

asica.p pisze...

ja tez ja tez:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Pewnie, że się zgłaszam :)

JagaBa pisze...

Informacja już wklejona na blogu,a ja ustawiam się w kolejce:)))

..zadowolę się nawet nagrodą pocieszenia;-)

Fabryka Spokoju pisze...

Ale szaleństwo! Też chcę mieć szansę! :)

Ktosia79 pisze...

To i ja w kolejkę się ustawiam po te wszystkie cudności :-)

Noami pisze...

super slodkosci, super blog, na bank bede jego bywalcem, zycze powodzenia w rozwijaniu jego!!!!

lalalla pisze...

aaaa cóż za słodkości! dołączam i ja moj post tutaj http://doris86place.blogspot.com/2010/03/sodkosci.html

JaneB pisze...

Staję w kolejce po te pyszne słodkości!

Florens pisze...

Od tej chwili marzę tylko o tej cudownej torbie:)Za moment informacja będzie na moim blogu (niech się tylko nauczę banerki dodawać:))

Jolinek pisze...

ło matko:) ale uczta! nie sposób przejść obojętnie,ustawiam się oczywiście i ja:)

kirke_kasia pisze...

to pomyślnego rozwoju:) a słodycze lubię, lubię

Dusia pisze...

I ja również chętna na słodkości jestem ;)

kasza pisze...

Piszę się :)

Ivonn pisze...

Nie mam szczęście, nigdy nic nie wygrałam, ale jak tu nie dać szansy szczęściu jak tu takie cuda oferują?
Oczywiście ustawiam się w kolejce i biegnę do siebie odpowiednią notę zrobić :)

pozdrawiam
Ivonn

Olga Heldwein pisze...

i jeszce ja !! może w końcu i mi się pofarci :)

banerek jest juz u mnie:) i info też

http://pestki.blogspot.com/2010/03/sodko.html

FojAga pisze...

Chętnie wezmę udział w zabawie :)

tamis pisze...

Ja też, ja też się zgłaszam :)

http://tamis-robotki.blogspot.com/

kobens pisze...

ja też, ja też!!!!
Banerek i info na pasku bocznym

Hogata pisze...

Piękne słodkości!!
Ustawiam się w kolejce, chociaż z moim szczęściem do losowań... ;)
No ale kto nie próbuje...

Mellanka pisze...

O rany, jakie słodkości. Spełniam warunki i czekam na losowanie :)

Tusia Lech pisze...

A ja nie ukrywam, że największe zakupy ze wszystkich sklepów scrapowych czynię właśnie tu - w craft4you :) Dlatego zapisuję się do kolejki - kto wie, może mi się poszczęści :)

Anitasienudzi2 pisze...

i ja,i ja tez się ustawiam :)
info zamieściłam http://matkapolkasienudzi.blogspot.com/2010/03/jajcarski-notes-na-przepisy.html

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Zadanie wykonane, staję grzecznie w kolejce. Oj na pewno będzie bardzo dłuuuuggaaa..... Pozdrawiam :o)

Ewelina pisze...

O rany ile cudności. Wszystko zrobiłam wedle zaleceń.

izunika pisze...

Śliczności, też chcę

Justyna pisze...

Ja też lubię słodycze:) http://kroplaradosci.blogspot.com/2010/03/motylkowa-karteluszka-kursowa.html

Kardamonowa pisze...

Fajne candy - zgłaszam się do udziału. Właśnie się zastanawiałam niedawno, co się stało z Waszym blogiem, a tu jak widzę koniec letargu ;)

Ajgacia pisze...

To pierwszy sklep scrapowy, w którym oszalalam i zachorowalam :->>> i choc czasami tracilam cierpliwosc to i tak uważam ze medal Wam się nalezy za nowosci, ceny i to cos co przyciaga... czekam na nowa odslone z niecierpliwoscia :-> http://ajgacia.blogspot.com/

Arine pisze...

Takie cuda można wylosować, że kolejka będzie na księżyc ;)
Ustawiam się w pierwszej setce :)

Lily pisze...

I ja ustawiam się w kolejce po te cukierasy:-)))

douma pisze...

Chociaż nie mam szczęścia do takich rzeczy, to nie zaszkodzi się wpisać ;)

na-krancu-swiata.blogspot.com

ewakram pisze...

Jestem pies na słodkości :)
Zgłaszam gotowość !

Monika Skrzypek pisze...

Trudno się nie skusić... :-)
http://kulczysko.blogspot.com/2010/03/o-cukierasach.html

Творческая студия "Романтика" pisze...

Cześć! Przepraszam za mój polski. Skorzystało z pomocy tłumacza. Nasze Creative Studio "Romance" jest chętny do udziału w sporządzaniu swoich cukierków. Link do Candy wysłana odrębne stanowisko. Również linki do cukierków i banery umieszczone na pasku bocznym bloga
http://mirromantikave.blogspot.com/

fusiafscrapping pisze...

Ojojoj... tyle wspaniałości. Chętnie bym je przygarnęła. Z częścią z nich nigdy nie miałam kontaktu więc z przyjemnością bym je wypróbowała.
Pozdrawiam http://fusiafscrapping.blogspot.com

kacha pisze...

pirwszy dzień a kolejka taka długaaaa- cudowności, więc grzecznie się ustawię i łudzę, że to właśnie ja:-)

WiKKori pisze...

Dziękuję, że zorganizowałyście aż 3pakieciki CANDY. MOże tym razem coś złapię?
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wielu wiernych klientów!
http://wikkori.blogspot.com/2010/03/candy.html

Sisgold pisze...

Zgłaszam się na Candy:)http://dziamdziolkisisgold.blogspot.com/

Alicja pisze...

I ja się ustawiam rzcz jasna :) Cudowne słodkości! I ściskam!

Kitek pisze...

ojoj! cuda! też ustawiam się w kolejce!

Caro-ART pisze...

Mniam i nowa szata bloga i oczywiście cuksy :)

coralie pisze...

i ja ustawię się w kolejce, zwłaszcza że takie wspaniałości do wygrania :)

MEa pisze...

to ja też się zgłaszam :) na tak smakowite cukierasy jestem bardzo łasa:)

EkspArt pisze...

Oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkości... :)
Banerek już umieściłam!

jo@śka pisze...

Staję w kolejce. Torba przecudna!!!

mag pisze...

Ale cudowności! I jak tu nie brać udziału :)

Magda pisze...

Jestem baaaardzo chętna zostać posiadaczką tej wypasionej torby:)

Agnieszka De... pisze...

To i ja stanę w kolejce po te cudeńka

Calista pisze...

i ja się ustawię :) może uda się kiedyś coś wygrać.

Agnieszka Arnold pisze...

Ja również chciałabym wziąć udział w losowaniu takich cukierasów. Szkoda że zabawa dotyczy tylko posiadaczy bloga :(

pozdrawiam
Klientka sklepu Craft4You

diablo pisze...

Ale słodkości!
Z chęcią wzięłabym 1/5, bo aż za dużo ;-))) Ustawiam się i czekam na losowanie. Baner już zamieszczony:-)

Szelest pisze...

Fantastyczne :) podreptam na koniec kolejki i poczekam na uśmiech szczęścia :)

Katarina pisze...

O rany! Jakie cuda! Z chęcią bym się zaopiekowała takimi słodkościami:)

Gosik pisze...

pyszne słodkości :P
dołączam ^^
http://paszczakowice.blogspot.com/

dagszym pisze...

ustawiam się w kolejce. a co! banerek dodany:)

Unknown pisze...

o matko!!! dziękuję za szansę - już umieszczam na blogu :D

cwasia pisze...

Cuda, skarby prawdziwe!
Ja też marzę o wygranej!

Julapi pisze...

Fantastyczne candy:)

Cérie pisze...

Zgłaszam swoją skromną kandydaturę jako pretendentki do nagrody pocieszenia. ((:

Informacja o tej imprezce już na afiszu;
http://artes-liberales.blogspot.com/

Annasza pisze...

O raaaaaaaaaaany, ale słodkości :))) I ja się zgłaszam, dodaję banerek na blogu oraz info o cnady, pozdrawiam :)))

Joasia* pisze...

banerek zamieszczony, teraz pozostaje trzymać kciuki do 28-ego ;)

pozdrawiam

Ilona Zbieg pisze...

zgłaszam się oczywiscie
stoję w kolejce


piękności rozdajecie

KOLOROWY ptak pisze...

WOW!!!
Aż szczęka mi opadła, jak zobaczyłam tą cudowną torbę, ufff.... Oczywiście zgłaszam swój udział!!!

rosaliaa pisze...

o_O wytrzeszcz maksymalny, ślina cieknie, ręce się trzęsą! wygrają prawdziwi szczęściarze :P

www.rosaliaart.blogspot.com

Anonimowy pisze...

ustawiam się w kolejce, może szczęście dopisze :)

shiraja pisze...

zaopiekowałabym się z wielką chęcią tymi słodkościami :) Świetne nagrody!!!!!

http://shiraja.blogspot.com/

Dagmara pisze...

Zęby mi się popsują od takiej ilości słodkości :P
Informacja w bocznym panelu i ofkors banerek dodany też na bocznym.
Zapraszam:
www.handmadebydagmara.blogspot.com

dairde pisze...

fantastyczne cukierasy, czekam na pozostałe zmiany

skibi pisze...

I ja się zgłaszam :)
Może tym razem los się do mnie uśmiechnie :))

Miuu pisze...

Ale fajowe:) To i ja się zgłaszam!!!

Doti pisze...

Ja także ustawię się w kolejce licząc na szczęście :)
Notka tu: http://pasjedoti.blogspot.com/2010/03/pyyyysznosci.html, banerek z prawej strony ;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Też chętnie przyłączę się do zabawy.

Zielona pisze...

Świetna nagroda, więc nie może mnie zabraknąć :)

zielona.blogspot.com

Banerek jest tam gdzie banery innych sklepów :) Mam nadzieję, że nie jest problemem to, że mam poprzedni baner :P? Bardziej pasuje mi do bloga :) i bardziej mi się podoba :P
Pozdrawiam

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Ha! Takich frykasów to i ja sobie nie daruję, choć chora jestem i sie za bardzo ruszać nie mogę.

Enthia pisze...

I ja z chęcią zgłaszam się na te słodkości. :)

Ewa Kierzek pisze...

Bannerek umieściłam, liczę i ja na jakąś wygraną :)

Mirabelka pisze...

jakie fantastyczne nagrody!
dziękuję za możliwośc uczestniczenia w tak hojnym candy!
pozdrawiam :)

izary pisze...

świetna zabawa, zgłaszam się i ja :):):)

Ania z Owijalni pisze...

Ja też oczywiście chce je . BARDZO !!!!
Pozdrawiam
www.owijalnia.blogspot.com

Ania z Owijalni pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Ania z Owijalni pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Sylwia pisze...

Ależ by mi się ta torebusia przydała ;)

perelka111 pisze...

ja sie tez głaszam chetnie..ale mam jeden problem nie umiem ustawić banerka :((

Unknown pisze...

WOW! Ja też, ja też chcę!!!

http://iswiatpieknieje.blogspot.com/

agutek_b pisze...

Szanse marne, ale stanę w kolejce :)

Justt pisze...

Jejku.. Jakie piękności! Ustawiam się grzecznie. :)

Anna-Maria pisze...

i ja siezgłaszam i ja! takie piekne kolory i materiałowe kwiaty - nie może mnie tu zabraknąć!
fajne zmiany na blogu i czekam na te inspiracje zespołu DT!

Magda Łuczak Art pisze...

łał... Zapisuję się :)

Ana pisze...

ja też chętnie:)

Anonimowy pisze...

To ja też się piszę :)

kot pisze...

ja też!!!!!

renatka_1 pisze...

to i ja się dopisuje:) http://kolorowe-pomysly.blogspot.com/

* pisze...

wow.... wiem co teraz będzie mi się śniło po nocach :)

Bea pisze...

SUper odświeżenie bloga!! Może i pogoda się odświeży i .. odśnieżny :)
Po słodkości z wielką nadzieją się ustawiam :)

jaemigrantka pisze...

O,ja......Cie nie moge:)) no trudno byloby nad tym przejsc do porzadku dziennego,ustawiam sie i ja w ogonie;)

Banerek a jakze zagoscil i za chwilke wiesci pojda w swiat szeroki:)

JaMajka pisze...

Banerki umieszczone, zgłaszam się oczywiście :)
http://ja-majka.blogspot.com/

Oliwiaen pisze...

Ajajajj, aż ślinka cieknie :-)) Banner od dawna na blogu, więc pozostaje się ustawić w kolejce :-))

plakatowka pisze...

i ja i ja :) zgłaszam się uroczyście!!!

Aga pisze...

ja też! Takie słodkosci!!!

Kreska pisze...

Wspaniałe słodkości! Informacja już u mnie na blogu ;) Pozdrawiam!

Daga pisze...

To i ja sie grzecznie ustawie w tym dluuugim ogonku, moze szczescie sie usmiechnie :)

ARIZOONA pisze...

Staję w bardzooo długiej kolejce po candy :P
Pozdrawiam
Ania
http://arizoona-hobby.blogspot.com/

madebyviva pisze...

O kurcze - ale cudami tu częstujecie!
Ustawiam się w kolejce :-)!

olennka pisze...

Ja też chcę, ja też chcę .....

Zapisuje sie w kolejce po smakołyki

http://olennka-handmade.blogspot.com/

nirshya.dwbh pisze...

Wspaniałe słodkości!!!

Madziorkowe pomysły pisze...

To i ja grzecznie ustawię się w kolejce:)

Madziorkowe pomysły pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gosia pisze...

Wprawdzie dopiero zamierzam zrobić zakupy w C4Y ale bardzo chciałabym wziąć udział w zabawie.
banerek zamieszczony :)
Piękna szata
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

xiarejka pisze...

i ja ustawiam się w przydługiej kolejeczce :)
a bannerek już jest, po prawej stronie :)

Unknown pisze...

to ja również staję w kolejce. :)

rosse5 pisze...

Ja też, ja też!!! Ależ cudne prezenciki:)
http://rosse5.blox.pl/html

marikusia pisze...

ładnie stoję... wyprostowana i czekam z niecierpliwością...

Mrouh pisze...

Kto by nie chciał... Marne nadzieje, ale może, może... :-)

http://manualnik.blogspot.com/2010/03/sodza-arine-lorka-craft4you.html

Izzie pisze...

Ustawiam się w kolejce po taaakie dobra :-)

mamuta pisze...

Bardzo tu u was ładnie po remoncie :*, na słodkości jestem chętna, jak zawsze :)

u Alojka pisze...

tak, tak kto by nie chcial, ale kto wie.....

Jolinka pisze...

Ile wspaniałości... marne szanse, ale czemu nie spróbować:)))
Z całego serca

asiadp pisze...

Kuszące pyszności;) więc i ja staję na końcu kolejki

Zuzik pisze...

WOW! Ale słodkości!
Staję po nie w kolejce!:-)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

I ja nieśmiało dołączam do zabawy... Choć pewnie z moim szczęściem nie mam szans ;)
http://decufantazje.blogspot.com/

Unknown pisze...

Same słodkości ! PYCHA !!!
Dołączam się do wszystkich chętnych !

Habka pisze...

Ja też się dopiszę :)

fasoolka pisze...

MNIAM, MNIAM ;) WPISUJĘ SIĘ DUŻYMI LITERAMI

vairatka pisze...

A kto nie byłby chętny na takie skarby?? Ja jestem baaardzo :)
http://vairatka.blogspot.com/2010/03/candy-w-craft4you.html

Chimera pisze...

Jam również chętna na słodkości:)

Wygodna pisze...

Zgłaszam się!

Dunia pisze...

Podobają mi się te zmiany, a na słodkie nowości chętnie się zapiszę :o)

Magda Tomaszewska pisze...

O rany!!! Ale smakołyki :D
Ustawiam się grzecznie w kolejeczce. Banerek zamieszczony i info o Candy również :)

Pozdrawiam cieplutko.
http://novinkowo.blogspot.com/

sniff pisze...

cześć. :)
Wiedziona chęcią rozpoczęcia przygody ze scrapbookingiem staję w kolejce z rozdziawionym pyszczkiem.
pozdrawiam, ania.

kiciula pisze...

to ja też się zgłaszam :) kiciula.blogspot.com

Danulka pisze...

Super, zgłaszam się, zapewne będę tu jeszcze nie raz. Pozdrawiam, lecę wklejać banerek:)

Iskra pisze...

ależ cuda! zgłaszam się i lecę dodac info na blogu. :)

Agata pisze...

Miła odmiana na blogu – odrobina wiosny :) Cukierasy przeurocze. Aż żal, że nie mam bloga. Powodzenia dla pozostałych uczestników zabawy.
Pozdrawiam
Nowicjuszka w scrapowaniu :)

Unknown pisze...

bannerek wrzucam na boczny pasek.. wybierzcie mnie;o chociaz do II nagrody! ;o

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna metamorfoza bloga :D
Też się piszę na taaaakie słodkości :D

Unknown pisze...

I ja spróbuję szczęścia.

coco.nut pisze...

takim pokusom z radością ulegam!!!

tu info:
http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2010/03/pokusa.html

Anna Zaprzelska pisze...

Jestem i ja, łakomczuch okropny:)

Kamaftut pisze...

no to i ja sue zgłaszam :)

rudlis pisze...

Obowiązkowo ustawiam się grzecznie w tej długaśnej kolejce :)

fussia pisze...

Ileż tego jest! Ja też spróbuję :)

Anonimowy pisze...

Ojojoj...
Same blogowiczki i ja anonimowa duszyczka...
Cuda ze zdjęcia mrugają do mnie nęcąco :)
Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :)
Pozdrawiam!
Perełka - Anka

Nesse pisze...

ja tez ja też :D
Takie candy... To rzadkość :]

G-a pisze...

Dopisuję się i liczę na szczęście w losowaniu.

montagna pisze...

aaa... w sumie czemu nie ;]
kiedyś trzeba zacząć się bawić.

Karola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Karola pisze...

Ustawiam sie w kolejce

http://karola-handmade.blogspot.com/

carrot pisze...

I jam chętna!
O ranyście, boska nagroda!!! :)))

Unknown pisze...

Zdecydowanie ja też chcę, kogo powinnam przekupić by mnie wylosowano? ;>

zjelona pisze...

ustawiam się koniecznie po te cuda :-)

Anonimowy pisze...

Mniam, mniam! Chcęęę tooo! Zgłaszam swój udział w konkursie!

AP pisze...

Dzień Dobry :)
Wpisuje się Ada,która tutaj z e-mailem wpada
wara@poczta.forward.pl

AP pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Joanx pisze...

Poproszę ten zestaw... :D Super candy! :)

Majka pisze...

ale wspaniałości - wpisuję się na listę oczekujących losowania ;) banerek już wisi

MonaGee pisze...

konkurencja jak widac bedzie ogromna!!! ale i cukierki zachęcające. A co tam , skusiłam sie i ja :D

marikodzi pisze...

Wspaniałości! Szanse są nikłe, ale zgłosić się nie zaszkodzi... :)

Cartadea pisze...

łał ale słodkości! może się uda....

ArtMaTo.pl pisze...

O jej! Marzenie... Mimo długiej kolejki, wchodzę z nią pełna nadziei. (bloga Jeszcze niestety nie mam, choć nad nim intensywnie pracuje...- ale skoro mogę i bez posiadania bloga - zgłaszam się!)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

się ustawiam ;)))

Iwa pisze...

To i ja spróbuję szczęścia. Aż mi ślinka leci :)

Birgit pisze...

Wow, that is some great candy!!

bossanova pisze...

Oczywiście też staję w kolejeczce ;)

Rybiooka pisze...

Grzecznie stoję w kolejce

Alegria pisze...

Zgłaszam się do losowania :)

kerina pisze...

oczywiście ja również ustawiam się w kolejce =)

Nessa pisze...

banerek u mnie na pasku bocznym :)

beami19 pisze...

Jeszcze nie prowadzę bloga, ale powoli dojrzewam do tej decyzji. Wyczarowałam trochę cudeniek, rowież z pomocą waszych materiałów. Słodkości, które proponujecie są przewspaniałe ... mniam !
Oby więcej takich candy !

Anonimowy pisze...

I ja, i ja.... Bloga jeszcze nie posiadam ale baaardzo chciałabym się pobawić :)
matkawariatka :)

Anonimowy pisze...

Piękne candy! Zgłaszam się oczywiście! Patrycja

Karola pisze...

Banerek jest i wielka ochota na takie cudne cukierasy :))) Więc pędzę do ogonka;)
http://zakamarek-karoli.blogspot.com/

Yoanna21 pisze...

Staję grzecznie w kolejce, może tym razem...

http://yoanna-mojapasja.blogspot.com/2010/03/kolorowo-mi.html

PatiS pisze...

Chyba nie mogę sobie odpuścić takich słodkości??!...koniec z dietą!!!!! Może się poszczęści i przytyję o te boskie przydasie...i Smirki mniam:):):)

Agnieszka Krupińska pisze...

I ja bym chciała taką torbę - dla początkującej osoby, którą jestem to poprostu spełnienie marzeń.

Gratuluję pięknej "odświeżonej" strony.

Miscela-Art pisze...

oj, ja też jestem BARDZO chętna :)
banarek i info juz jest na moim blogu

Idunia pisze...

i ja też :)

Anonimowy pisze...

choćdo szczęśliwców nie należę,a marzy mi sie kilka scrapowych rzeczy to chętnie bym wzieła udział w losowaniu candy,pozdrawiam:))

AMSAH pisze...

Ale skarby!!!!
Zgłaszam sie!

M Karolina K pisze...

Staję w kolejce może kiedyś dopisze mi szczęście ;)

brydzia58 pisze...

to i ja się ustawiam w kolejce po słodkości

www.brydzia58.blogspot.com

Niebiesko_Oka pisze...

Ileż słodkości!!!
Chętna ja, chętna ;P.

Malinowy zakątek pisze...

Ohh przydałyby mi się takie słodkości na poprawienie humory, tak brzydko i ponuro że aż łapie mnie smutek...

Anonimowy pisze...

Taka torba... marzenie każdej scraperki :)
PS. Super odświeżony blog, będę tu często zaglądała.
Pozdrawiam ADALIRA

Larisa pisze...

I ja również chętna na słodkości jestem ;)))
Very nice candy!!!! Hugs. Larisa.

immacola pisze...

ja też się w kolejeczce po te słodkości ustawię :)

jagnieszka pisze...

ja na razie nie scrapuję ale marzę:) więc może spełnią się moje marzenia:)i ustawiam się w kolejce

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 442   Nowsze› Najnowsze»