21 marca 2010

Inspiracje Devonshire + kolejna zabawa

Nadszedł czas by rozpocząć cykl inspiracji :)
Począwszy od dzisiejszej soczystej dawki kartek i notesu, średnio dwa razy w tygodniu, będziemy Wam prezentować wykonane przez nas przedmioty z materiałów dostępnych w naszym sklepie Craft4You.

Zapraszamy Was też do zabawy!!

Czekamy na zdjęcia Waszych prac, które powstały z materiałów kupionych w naszym sklepie!
Wysyłajcie na naszego maila: sklep@craft4you.pl zdjęcia prac wraz z krótkim opisem.
Będziemy wybierać najciekawsze prace i pomysły!
Zostaną one opublikowane na naszym blogu, a ponad to, każda z osób, której prace pokażemy, dostanie nagrodę .. TORBĘ - idealną dla każdej z Was by pomieścić Wasze Skarby!!
(torba w dwóch różnych wersjach kolorystycznych - wybrana losowo)




Na pierwszy ogień .. kolekcja Devonshire firmy Kaisercraft.

Pierwszą dawkę inspiracji, przygotowałam dla Was Ja, tzn Pejtoon.
Wykonałam dwie karteczki okolicznościowe, dość proste, jednak uważam, że papiery Devoshire są tak nasycone i ładnie zdobione, że nie wymagają dużej ilości dodatków.
Oprócz papierów i elementów ozdobnych, które znajdują się w Paper Pad'zie dodałam różnorodne kwiatki, ćwieki, nie mogłam oczywiście zrezygnować z mojego ręcznego szycia, ulubionych dziurkaczy i ukochanej farby pękającej w kolorze Rock Candy (przeźroczysty) .



Kolejna kartka jest bardziej elegancka i stonowana, choć papier ma kolor intensywnej, soczystej zieleni. Kwiatki potraktowałam farbą pękającą, do tego użyłam stempelków Nameplates - Prima Marketing


Oprócz kartek zrobiłam także notes, na zapiski:




Cały zestaw zrobiłam z produktów z Cragt4You, które możecie zobaczyć poniżej.
Klikając na zdjęcie bezpośrednio można dostać się do danego produktu w sklepie.
































Czekamy na Wasze maile ze zdjęciami i opisami oraz oczywiście zapraszamy ponownie :)

Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

JagaBa pisze...

Wszystko przepiękne!!!!
Weszłam oczywiście na stronę sklepową ,by coś zamówić..i zasmucają mnie duuuuuże braki w kwiatkach:((

JagaBa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.