28 października 2014

WYZWANIE #57


 Późną nocą mam zaszczyt zaprosić Was 
na Nasze następne wyzwanie:





Dziś chciałabym Wam pokazać skromny notesik i niesamowitą kolekcję   Kaisercraft - Base Coat. Inspirowana naturalnymi fakturami - drzewem, trawy liści.... Ja wykorzystałam cudne deseczki jako bazę - Base Coat: Shabby Chic. Dodatkowo by wypełnić Nasze wyzwanie papier o bardzo intensywnych jesiennych kolorach - liściach - Kaisercraft - Base Coat: Outdoors.


Na centralnym miejscu umieściłam kwiatuszek  Cigar Box Secrets: Kwiatki Aficionado oraz metalowy tag Idea-Ology: Philosophy Tags 


By zawijaskowa tekturka nie wtopiła nam się w tło postanowiłam pod nią podłożyć tag z K1200 Scrolls Kraft Jurnaling Tag.
 

 Zapomniałabym jeszcze o małej zawieszce Idea-Ology: Ring Fasteners, strasznie fajny element ozdobny.
A teraz zapraszam Was na Nasze wyzwanie. 
Jestem bardzo ciekawa jak  poradzicie sobie z tym zadaniem :)

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Wanda pisze...

wklejam tu linka swojej karteczki z liściem.cudny notesik:) pozdrawiam

http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/2014/10/na-okrago.html