14 października 2014

Dla dobrego nauczyciela

Witajcie wtorkowo :-)

Z okazji dzisiejszego święta, czyli Dnia Nauczyciela, przygotowałam taką oto kartkę:



Głównym elementem ozdobnym jest tu zawieszka w kształcie sowy - to motyw od czasów podstawówki kojarzący mi się z przekazywaniem wiedzy :-) :


Bazę kartki stanowi arkusz Tickets Only z kolekcji Time Traveler's Memories od Primy, na którym ułożyłam przycięty i przeszyty maszynowo jutowy arkusz. Następnie dodałam etykietę wyciętą z  arkusza Love Affair z tej samej kolekcji, i małą "książkę" z arkusza Time Traveler. Z paska sygnatury arkusza Love Letter z kolekcji Stationer's Desk wycięłam ołówek, który idealnie pasuje - jak widać, warto zachować nawet najmniejsze skrawki ;-) I jeszcze minilinijka, którą wycięłam z arkusza Limelight: Today Kaisercrafta.

Sowę otoczyłam różyczkami (których środki przyciemniłam Distressem Victorian Velvet na wzór róż z etykiety) i dodałam kwiatuszek z zestawu Cottage Blossom Chocolate. Z arkusza Red Romance wycięłam wykrojnikiem ażurowe listki. Obwód tarczy zegara podkreśliłam brokatem Diamond:


Mam nadzieję, że dobremu nauczycielowi kartka przypadnie do gustu :-)


do zobaczenia!




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo klimatycznie:)

dominika pisze...

Zawieszka dodaje uroku :)