2 maja 2014

Wyzwanie# wg Ani






  Jako że na fali jest u mnie ostatnio styl simple&clean, postanowiłam na wyzwanie kwiatowe przygotować pracę dość prostą. Różnorodność występujących kwiatów nie musi od razu oznaczać pracy bogatej.



I tak oto powstała kartka na bazie recyklingowej z kawałkami kolekcji Sweet Pea Kaisercraft i dodatkami Primy.


W roli kwiatów wystąpiły kwiatki Primy Stationer's Desk: Rewrite, które spięłam ćwiekiem z tej samej kolekcji oraz kwiaty powycinane z jednego z papierów z książeczki Sweet Pea. Kwiaty te są pokryte firmowo folią, dzięki czemu bardzo ładnie się błyszczą.


Kwiaty umieściłam na kompozycji opartej na kartoniku ATC 3x4 z kolekcji Cartographer. Dodałam do niego tło, chorągiewkę i border pochodzący z książeczki Sweet Pea.


 Na sam koniec umieściłam na chorągiewce napis love, który zrobiłam za pomocą pereł w płynie w kolorze Petal Pink. Jak zazwyczaj, wszystko umieściłam na kosteczkach 3D. Kartkę tę wykonałam w czasie majówki, także kosteczki idealnie się nadawały da mnie do spakowania - zajmują mniej miejsca niż rolka z taśmą.

Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Aneta pisze...

Jest przepiękna. Lubię takie kartki