20 maja 2014

40 lat minęło...

Witajcie wtorkowo :-)

Mówi się, że czterdzieste urodziny wyznaczają pewien punkt zwrotny w życiu człowieka. Że to półmetek życia, koniec młodości, początek wieku średniego. Ale to nie znaczy, że należy ten dzień witać z ponurą miną - niektórzy wręcz twierdzą, że życie właśnie zaczyna się po czterdziestce! :-) I na radosne świętowanie tego faktu powstała kartka dla pewnego małżeństwa:


Jako, że kartka miała być kolorowa i radosna, wykorzystałam piękne papiery z kolekcji Secret Grden Graphic 45, w jasnych, soczystych kolorach. Tło stanowią arkusze Posy Patch i Coming Up Roses, a centralną liczbę umieściłam na etykiecie wyciętej z arkusza Meadow Lark.


 Do kwiatów drukowanych na papierach dodałam też kwiaty przestrzenne :-) W dolnym rogu kartki możecie zauważyć m.in. kwiatuszki z zestawów Petaloo Mini Floral w kolorach Love Potion i Tangerine, które dodatkowo ozdobiłam brokatem Icicle:


Kartka zaś, dla urozmaicenia, ma formę sztalugową:


 ...z optymistycznym przesłaniem na stopce:


Mam nadzieję, że Jubilaci tak właśnie podchodzą do tej rocznicy :-)

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

iluszka pisze...

Zachwycająco piękna, a kolorki obłędne!!!

Tenshi pisze...

Urocza!

Anonimowy pisze...

Śliczna!!!

IWA pisze...

Ale eksplozja koloru i radości! Cudna!

gembula pisze...

Ależ piękna! Uwielbiam te kolorki :-)

BLUEBELL pisze...

radosna i kolorowa... czyli tak jak ma wyglądać życie po 40...;-)