23 kwietnia 2013

Wyzwanie # 22 - interpretacja Oliwiaen

Witam Was wtorkowo i zapraszam do obejrzenia pracy, którą przygotowałam na najnowsze wyzwanie Craft4You:


Zadaniem w tym wyzwaniu jest stworzenie taga dla bliskiej osoby, ze słowem-kluczem, o szczególnym znaczeniu.
Tak się złożyło, że niedawno bliska mi Osoba doznała wielkiej przykrości. Nie mogę jej pomóc inaczej, jak tylko okazując wsparcie - i ten tag jest właśnie tego wyrazem. Chciałabym, żeby ta osoba przede wszystkim nie traciła nadziei, że jeszcze wszystko się ułoży. Dlatego słowem kluczowym na moim tagu jest "nadzieja":


 Do wykonania taga użyłam dwóch arkuszy z kolekcji Romance Novel - tło stanowi jasna strona arkusza Harlequin, a pozostałe elementy pochodzą z arkusza Time Travel. Najpierw wycięłam i skleiłam kopertę z napisem "Telegram" - jej klapkę ozdobiłam etykietką ze słowem-kluczem pochodzącym z bloczka Adage Tickets i kropeczkami perełek w płynie Avocado. Otwór taga ozdobiłam naklejką z zestawu Reinforcers i przewiązałam zieloną wstążeczką - jako, że zielony to kolor nadziei właśnie.


Bok kopertki ozdobiłam stemplem Postmarks, różnymi motywami wyciętymi z arkusza Time Travel, naklejką z motywem ptaszka z zestawu Serenade, malutkim zawijasem z kolekcji Engraver oraz szarymi i niebieskimi różyczkami. Te ostatnie musnęłam brokatem Stardust.


Wiadomość napiszę na blankiecie telegraficznym, również wyciętym z arkusza Time Travel, który umieściłam w kopertce:


Zachęcam do udziału w wyzwaniu - swoje prace zgłaszajcie pod tym postem.


do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: