9 kwietnia 2013

Wyzwanie # 21 - interpretacja Oliwiaen

Witam w kolejny wtorek kwietnia i przedstawiam moją interpretację wyzwania # 21:


 ...którego tematem są wiosenne porządki - na początek przynajmniej w scrapowych przydasiach :-)
Jak pewnie wiele z Was, oszczędzam niemal każdy skrawek papieru, co ma jednak sporą wadę: w krótkim czasie rośnie ilość pudełek ze ścinkami. Dlatego takie wyzwanie to świetna okazja, żeby stworzyć coś fajnego, a przy okazji zużyć choć trochę zapasów.
Proponowana w wyzwaniu forma patchworka świetnie się do tego nadaje! Bardzo lubię w ten sposób wykorzystywać kawałki papierów - głównie na kartkach, dlatego też dzisiaj dla odmiany zrobiłam LO :-) Podeszłam do tematu dość dosłownie i na arkuszu z zestawu Echo Park Mini Collection Boys ułożyłam skrawki pozostałych papierów z tej kolekcji oraz z arkuszy Shimmer i Whisper z kolekcji Kaisercraft Periwinkle, i całość przeszyłam maszynowo:


Na tak przygotowanym tle umieściłam zdjęcie i mnóstwo dodatków, przede wszystkim resztek i pojedynczych elementów z zestawów albo fragmentów opakowań. Są też stemple - na przykład
Stamp Postmarks, odbity bezpośrednio na przeszywanej mozaice:


 ...oraz kilka stempelków z zestawu Vintage Finds #1 Teresy Collins, odbitych na kawałkach papierów i podklejonych na piance dla efektu przestrzenności.



Etykietka przy zdjęciu to nazwa kolekcji wycięta z paska sygnaturki z dołu arkusza :-)


Kompozycję kwiatową tworzy prawdziwy misz-masz "ostatków" z różnych zestawów Primy, m.in.: Lady Godiva Raspberry Ice, Angelica Rose Bonnie, Angelica Rose Darling oraz tych, tych i tych mini różyczek. Całość uzupełniona zawijasami z kolekcji Engraver, bilecikiem z zestawu Adage Tickets oraz kwiatkiem, który zrobiłam z zamka błyskawicznego - jako wymagany w wyzwaniu element niescrapowy :-)


 Serdecznie zachęcam do udziału w wyzwaniu - to i dla Was okazja na przejrzenie szuflad i pudełek, oraz szansa na wygranie nagrody :-)


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

kostromka pisze...

клевая страничка!!!!!!

iluszka pisze...

Genialna praca, cudowne kolorki, takie męskie ;)

Agneta pisze...

Swietna kompozycja! a i bardzo fajny pomysl na wykorzystanie scinkow. wlasnie robie pierwsze kroki w scrapbookingu i tez mi szkoda wyrzucac scinki, tez je zostawilam i bede zostawiac.
Pozdrawiam cieplutko