18 grudnia 2012

Świąteczne skarpety :-)

Witam się wtorkowo po raz ostatni w tym roku - za tydzień już Święta!!

To już naprawdę ostatni dzwonek, żeby wysłać świąteczne kartki - a jeśli jeszcze szukacie pomysłu na oryginalną formę, zapraszam do obejrzenia...skarpet ;-)


Pierwsza powstała z arkusza Santa's Little Helper firmy FabScraps - akurat taki kawałek został mi z kalendarza adwentowego ;-)) Połączyłam go z zielonym arkuszem z zestawu papierów Tima Holtza, które już zniknęły ze sklepu, a których - również resztki - odnalazłam w pudełku i idealnie spasował mi odcień :-)


Kontury skarpety i bileciku z Mikołajem podkreśliłam brokatem Stickles w kolorze Gold.


Skarpeta to tak naprawdę kieszonka na tag z życzeniami: górna część odchyla się - widoczną część szarego kartonu, który jest bazą kartki, ostemplowałam śnieżynkami z zestawu Mini Holidays. Tag, jak i bilecik z Mikołajem, ozdobione są dwukolorowym sznureczkiem:


W identyczny sposób zrobiłam drugą skarpetę, tym razem jednak zaeksperymentowałam...z upełnie nieświątecznymi papierami :-) Ale myślę, że zgodzicie się ze mną, że papiery z zestawu Weekend Market od Bo Bunny świetnie sprawdziły się w klimacie świątecznym :-)





Mam nadzieję, że spędzicie wspaniałe, rodzinne Boże Narodzenie i będziecie się szampańsko bawić w Sylwestra - a tymczasem do zobaczenia w Nowym 2013 Roku!

pozdrawiam!

 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: