27 września 2011

Dziewczęca słodycz

No proszę, i już mamy ostatni wtorek września!

Do tej pory kilka razy użyłam papierów Girl's Paperie do tworzenia kartek - ale niemniej pięknie prezentują się na scrapach :-) Zwłaszcza takich, których bohaterkami są małe urocze dziewczynki :-)


Do oprawy zdjęcia ślicznej córeczki naszych znajomych wybrałam papiery, które idealnie podkreślają radosny charakter fotki - czyż ten uśmiech nie jest zaraźliwy? :-D Bazą LO jest papier Jubilee Carni Stripe, oraz mniejsze kawałki arkuszy Carousel i Frolic Rose, również z kolekcji Jubilee.
Największe papiery przeszyłam grubą nicią, a te najmniejsze ozdobiłam złocistymi kropeczkami płynnych perełek w kolorze Bisque. Z pozostałego fragmentu arkusza Carousel wycięłam duże róże, a na jednej z nich przysiadł Primowy motylek :-):


Z arkusza Picnic Blanket wycięłam wykrojnikiem rozetki, na szczycie których przykleiłam miniaturowe kamee z kolekcji Kitch. Miejsce na jorunaling to naklejka z zestawu June Bug Basic Grey:


Kompozycja kwiatowa powstała z dużego kwiatu z zesatwu Large Wild Roses Pink oraz kwiatuszków Primy Marrie Flowers.Natomiast przepiękny pionowy ozdobnik to naklejka z zestawu Lemonade Basic Grey:


Całość daje wrażenie radości i dziewczęcej słodyczy - i nawet mnie się podoba :-)

pozdrawiam i do zobaczenia!
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

IWA pisze...

Przeuroczy i uśmiech i scrap!

Teresa Kline pisze...

wow, this is gorgeous...hope your weekend is awesome!

enjoy *~*

Anonimowy pisze...

chyba się nie doczekamy wyników, które ogłoszone miały być 18 sierpnia, potem 29 września...